Farmacevtka je vzela račun in številko, raztopine še ni dobila

Petra in Špela gotovo nista edini, ki sta bili žrtev nepazljivosti.

Objavljeno
17. november 2011 11.33
Posodobljeno
17. november 2011 14.31
P. J.
P. J.
JESENICE – Kot kaže, imajo naši bralci težave tudi v lekarnah na Gorenjskem. Bralka Petra je podobno kot Špela plačala nekaj, česar ni dobila.

Ostala brez računa in raztopine

»Ko sem šla v lekarno po zdravila na recept, sem poleg zdravil želela še fiziološko raztopino za nos. Raztopino sem plačala, v vrečko pa so mi zapakirali samo zdravila. A to sem opazila šele, ko sem prišla domov in je bilo že prepozno,« je zapisala Petra.

Prazne obljube

Ker je bilo tisti dan prepozno, da bi se vrnila v lekarno, je odšla tja naslednje jutro. Farmacevtki je Petra dala račun in svojo telefonsko številko. »Obljubili so, da bodo stvar preverili, vendar o tem ni bilo ne duha ne sluha,« se je potožila bralka. Saj mi ne gre za 3,31 evra, ampak za načelo, je še zapisala.

Kaj storiti?

Gotovo smo se skoraj vsi že kdaj znašli v podobnem položaju, zato smo pri Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) preverili, kako ravnati v takšnem trenutku. Na naša vprašanja je odgovorila Jasmina Bevc Bahar.

»V primeru podane reklamacije mora vsako podjetje potrošniku v 8 dneh podati odgovor na reklamacijo. V konkretnem primeru odgovora ni bilo, zato se potrošnica po pomoč lahko obrne na Tržni inšpektorat RS. Tudi z dokazovanjem nakupa ne bi smelo biti težav, saj mora podjetje imeti evidenco opravljenih nakupov in izdanih računov , inšpektor pa lahko v postopku opravi tudi pregled poslovnih knjig,« je v odgovoru zapisala Bavc Baharjeva.