V njem ga pozivajo, naj se najkasneje januarja zglasi na Koroškem in do takrat podrobno preuči študijo z naslovom Hoč'mo cesto, v kateri med drugim ugotavljajo, da se je iz regije odselilo že 37 odstotkov mladih. »Ta odstotek bo morda čez nekaj let še višji. Takrat se boste lahko upravičeno spraševali, ali je cesta v 'regijo umrlih' sploh še smiselna,« so ostri v Mladinski iniciativi za tretjo razvojno os.
Matic Tasič, predsednik odbora za gradnjo hitre ceste na Koroško, je zaskrbljen zaradi neuradnih, a zanesljivih informacij o tem, da se na severnem kraku tretje razvojne osi ne bo nič zgodilo, dokler državi ne bo uspelo umestiti v prostor odseka od avtoceste do Velenja. Začuden je nad nedavnimi izjavami infrastrukturnega ministra, da bo Slovenija v prihodnjih šestih letih imela na cestah podoben standard, kot ga ima sosednja Avstrija. »Kako naj človek verjame taki izjavi?« se sprašuje Tasič.
Gospodarska škoda
Na območju severnega dela tretje razvojne osi deluje 2300 gospodarskih družb, 3800 samostojnih podjetnikov in 17 zadrug. Skupaj ustvarijo več kot štiri milijarde evrov prometa in omogočajo 30.500 delovnih mest. »Brez ustrezne prometne infrastrukture gospodarstvo ne more funkcionirati. Situacija na tem področju ne stagnira, pač pa se slabša. Železarske družbe na ravenski lokaciji smo ob nefleksibilni železnici prisiljene ves promet usmeriti na ceste,« je povedal Andrej Gradišnik, direktor Metala.
Predsednik vlade Miro Cerar je ob javnem pismu Mladinske iniciative za tretjo razvojno os, ki že dalj časa zaman trka na njegova vrata za pogovor, prejel tudi risbice otrok iz vrtca Ravne o tem, kako si oni predstavljajo, da se bodo nekoč pripeljali na Koroško.