V okviru investicije so obnovili proizvodno halo, ki prinaša bolj prijazno delovno okolje zaposlenim, posodobili so transportne poti in kupili visokotehnološki stroj za dekoriranje in si z njim zagotovili večje zmogljivosti ter bolj kakovosten dekor stekla.
Razlog za prenovo dekorirnice je lanski dvig povpraševanja za dobro tretjino v primerjavi z letom prej. Novi stroj za dekoriranje omogoča izvedbo osembarvnega dekorja, dekoriranje zahtevnejših oblik in dekorja iz organskih barv.
»Prepričani smo, da si bomo kot ponudnik tehnološko dovršenega in kakovostnega dekorja na steklu odprli vrata do novih kupcev in povečali količine pri obstoječih kupcih,« pravi Andrej Božič.
Nov stroj omogoča namestitev kamere na končni postaji, s katero bodo izločili vse izdelke, ki niso dobro potiskani pred samim žganjem. To jim bo omogočilo nadzor nad kakovostjo tiska, pa tudi znižanje stroškov, ki jim jih je doslej povzročal izmet steklenih izdelkov zaradi nepopolnega dekorja.
Stroj načrtujejo tudi nadgraditi z UV-tehnologijo, ki se uporablja pri dekoriranju parfumskih steklenic, katere predstavljajo nov prodajni segment SH. V nov izziv se hrastniški steklarji podajajo v začetku prihodnjega leta.