Poročali smo, da so se poslovne poti dolgoletnega organizatorja Internautice in Marine Portorož pred časom razšle. Tedaj je Jurij Korenc napovedal selitev iz Portoroža, direktor Marine Portorož Sebastjan Selan pa je le nekaj dni kasneje javnosti sporočil odločitev, da bo Marina Portorož v istem času, kot je v mednarodnem koledarju tovrstnih prireditev predvidena 24. razstava Internautice, organiziral lastno navtično razstavo.
Jurij Korenc je podvomil o resnosti takšne napovedi, kar je razbrati tako iz napovedi dogodka kot tudi iz tega, da je večina poslovnih partnerjev Internautice že potrdilo udeležbo v salonu v Kopru. »V Sloveniji so pred leti že poskušali uveljaviti podoben navtični sejem v izolski marini. Boat Show so v Izoli organizirali več let, vendar so po sedmih ali osmih letih obupali. In to čeprav so ga organizirali jeseni, in ne v istem obdobju. V regiji preprosto ni dovolj razstavljavcev, da bi lahko sočasno izpeljali dve enaki navtični prireditvi. Večina je namenjena slediti uveljavljeni blagovni znamki, še posebno ker so priprave na novo razstavo očitno začetniške. Zaradi tega se tudi selimo iz Portoroža,« je povedal Korenc.
200.000-250.000
evro bo stala organizacija Internautice v Kopru
evro bo stala organizacija Internautice v Kopru
Dolgoročno sodelovanje s Koprom
»Naš interes je vzpostaviti s Koprom dolgoročno sodelovanje in razviti še bolj inovativno prireditev. Postavili jo bomo na območju od koprskega pristanišča komunalnih privezov mimo sedanje stavbe Uprave RS za pomorstvo do Ukmarjevega trga ob pomolu. Privezi bodo tako v pristanišču ob ribiških barkah, največja plovila bomo privezali ob obalni zid na severni obali. Prireditveni šotori pa bodo na parkirišču. Župan nam je obljubil vso pomoč, pričakujemo več kot 20.000 obiskovalcev,« je dejal Jurij Korenc. Organizacija prireditve je doslej stala od 200.000 do 250.000 evrov. Nekaj podobnega naj bi bilo tudi v prihodnjem letu. Korenc želi s selitvijo na nov prostor ohraniti podobo enega najpomembnejših navtičnih sejmov na Jadranu.
Lastnik blagovne znamke Internautica Jurij Korenc dvomi, da bi lahko v Portorožu uresničili napovedi in pripravili dogodek hkrati z razstavo, ki jo prihodnjega maja po novem organizira v Kopru, saj pravi, da je večina poslovnih partnerjev Internautice že potrdilo udeležbo na koprskem salonu. Foto Boris Šuligoj