LPP: prevoz z busom dražji za 50 odstotkov

Terminske vozovnice se slabše prodajajo, zato bi podražili kar vse po vrsti.

Objavljeno
05. november 2011 09.28
Posodobljeno
05. november 2011 09.28
T. L.
T. L.

LJUBLJANA – Jankovićeva lista, ki ima večino v mestnem svetu, naj bi po pisanju Dnevnika skoraj zagotovo uslišala predlog za podražitev vozovnic Ljubljanskega potniškega prometa. Ta pa ne bo od muh: vozovnica za 90 minut z možnostjo prestopanja bi z današnjih 80 centov poskočila na 1,2 evra, mesečna šolska in upokojenska vozovnica bosta po novem stali 20 evrov, navadna mesečna vozovnica 37 evrov, tista za brezposelne pa 17 evrov.

Po uvedbi urbane po 10 letih prvič zabeležili povečanje potnikov

Direktor podjetja Peter Horvat je za Dnevnik že konec oktobra povedal, da so ljubljanskemu županu Zoranu Jankoviću in njegovim primestnim kolegom (so solastniki Javnega holdinga Ljubljana, kamor spada LPP) predlagali podražitev, saj družba kljub subvencijam že vrsto let posluje z izgubo.

In vse to kljub dejstvu, da se je po uvedbi urbane in 90-minutnega intervala, v katerem so potniki neomejeno prestopali, število potnikov prvič v 10 letih povečalo (sicer za skromen odstotek).

Zakaj bi dražili šolske in navadne mesečne vozovnice, ni jasno

Ker pa LPP vse slabše prodaja terminske vozovnice, je edina rešitev, ki so se je očitno domislili na LPP, kar 50-odstotna (!) podražitev enkratne vozovnice. S tem naj bi skušali prodati več terminskih vozovnic. Na Dnevniku pa jim ni uspelo izvedeti, zakaj bi pri tem za nekaj evrov podražili tudi šolske in navadne mesečne vozovnice.