Kakšna bo voda prihodnosti?

Umetnica Andreja Džakušić je ustekleničila sto stekleničk vode in se lotila projekta Save the Future.

Objavljeno
21. december 2013 21.05
Celje, december 2013 - Andreja Dakui v asu projekta Save the Future reklamira vodo iz Savinje.
P. B., Celje
P. B., Celje
Celje – Vpadnice v mesto od prejšnjega tedna krasijo velike reklame za vodo iz Savinje, mestno središče je polepljeno z manjšimi plakati, v nekaterih gostinskih lokalih so na mizah reklame z enako vsebino. Umetnica Andreja Džakušić je ustekleničila sto stekleničk vode in se lotila projekta Save the Future.

Avtorica s projektom na svoj način, v maniri oglaševalcev, opozarja na problem pitne vode kot dobrine, ki se nam še vedno zdi samoumevna, saj priteče iz pipe. Džakušićeva pravi, da z reklamiranjem vode iz reke Savinje želi spodbuditi k razmisleku: si sploh želimo, da bi bili vodotoki, ki tečejo skozi naša mesta, pitni, kolikšen delež cene ustekleničene vode sploh predstavlja voda in koliko embalaža ter ali se sploh zavedamo, da bi z bolj premišljenim ravnanjem tekoče vode spet lahko postale pitne? »Z nenaravnimi posegi v vodotoke danes ogrožamo življenje v rekah, brez dreves ob rekah in brez rib v njih postane voda mrtva, s poglabljanjem strug se niža vodostaj in s tem tudi nivo podtalnice, ki je vir za napajanje mestnih vodovodov,« pravi Džakušićeva.