Robert Krajnc je pojasnil, da bi moralo turistično gospodarstvo zbrati od 150.000 do 225.000 evrov nekakšnega začetnega jamstvenega sklada, ki bi ga prispevalo gospodarstvo, če posel ne bi uspel. Povratna letalska vozovnica iz Rima v Portorož bi stala med 250 in 300 evri, kar je po njegovih besedah povsem konkurenčni znesek. Ceno vozovnice bi lahko znižali, če bi dobili podpornike oziroma če bi stezo podaljšali za 200 metrov in bi lahko vzletala ter pristajala polna letala.
Na portoroškem letališču lahko pristane tudi veliko večje letalo, vendar sme biti iz varnostnih razlogov le 60-odstotno zasedeno, ker je steza ob upoštevanju varnostnih razmer 200 metrov prekratka. Robert Krajnc je pojasnil, da so pri poslu pripravljeni sodelovati najprej organizator posla, portoroška letalska družba Solinair Letalska šola - z deset odstotnim deležem. Podobno velik delež je pripravljena prispevati tudi igralnica Mulino. Krajnc je povedal, da so možnost povezave ponudili tudi portoroškim turističnim organizacijam.
Dimitrij Piciga, direktor Slovenske turistične organizacije, je potrdil, da bi STO lahko nekaj sredstev prispevalo za promocijo linije, ki bi povezovala Portorož z Rimom ali Beogradom. Od nekaj portoroških turističnih delavcev pa smo izvedeli, da jim vodstvo portoroškega letališča ni podrobneje predstavilo konkretnega projekta. Imajo pa tudi pomisleke. Prvi je lastniška struktura, ki po besedah Jadrana Furlaniča, v. d. direktorja Turističnega združenja Portorož, ni konsolidirana in ni jasno, ali so lastniki pripravljeni še naprej razvijati letališče in vlagati v podaljšanje steze. Drugi vzrok je finančna nelikvidnost portoroškega letališkega podjetja, zaradi katere se lahko zgodi, da bi morala družba v nekaj mesecih prenehati delovati.
Tretji in glavni vzrok pa je ekonomski izračun. Cena vozovnice, ki jo ponuja projekt Aerodroma Portorož, je previsoka v primerjavi s cenami, ki bi jih za podobne letalske linije lahko dobili na bližnjih letališčih (Ronke in Pulj). Portoroški turistični delavci bi do Ronk menda lahko pripeljali goste iz Rima za pičlih 150 evrov. Če k temu dodajo še stroške prevoza, je cena še vedno veliko primernejša.
Iz torkove tiskane izdaje Dela