LJUBLJANA – Zaposleni v Delu Revije so NKBM znova pozvali, naj pri odločanju o oddaji ali morebitni prodaji blagovnih znamk Dela Revije, ravna odgovorno in v korist ohranjanja delovnih mest v revijalno-založniški družbi. NKBM se neuradno o prodaji blagovnih znamk pogovarja z več družbami, trudi pa se, da bi bila odločitev sprejeta čim prej.
Prodane za 10 milijonov
Nova Kreditna banka Maribor (NKBM) je blagovne znamke Dela Revije na dražbi minuli teden po začetni izklicni ceni 10,14 milijona evrov prodala družbi KBM Leasing, sicer članici skupine NKBM. Banka je tako zastavljene blagovne znamke prenesla na svojo hčerinsko družbo.
Treh revij ni bilo
Glede trenutnih razmer v podjetju zaposleni pravijo, da družba zaposlenim še ni izplačala julijske plače, prav tako velika večina dolgov honorarnim sodelavcem za več mesecev še vedno ni poravnana. Revije Jana, Lady, Stop, ki bi že morale biti na prodajnih mestih in pri naročnikih, ob tem še vedno niso izšle.
Zanimajo jih znamke, kaj bo z zaposlenimi?
Zaposleni pri tem navajajo neuradne informacije, da naj bi NKBM že vnaprej dosegla dogovor z založniško družbo Adria Media, ta pa naj bi neuradno ves čas zatrjevala, da jih ne zanimajo zaposleni Dela Revije, temveč zgolj pridobitev blagovnih znamk.