Ljubljana – Podjetje Proreklam Europlakat je s postavitvijo 160 samostoječih osvetljenih oglasnih vitrin končalo glavni del projekta postavitve nadstrešnic na postajališčih LPP. Ponekod deloma zasedajo površine za pešce in zastirajo pogled na prihajajoči avtobus, vendar se bodo morali meščani z njimi očitno sprijazniti. V pogodbi o postavitvi nadstrešnic med MOL in Proreklamom je namreč predvidenih 450 vitrin, a ker jih v nadstrešnice zaradi pomanjkanja prostora ali oviranja preglednosti skoraj polovico niso mogli postaviti, je morala MOL zanje omogočiti postavitev na nadomestnih lokacijah. Z oglasnimi sporočili že tako zasičena Ljubljana je dobila 160 novih oglasnih mest (25 jih bodo še postavili), ki so nov dokaz, da MOL razmer na tem področju že zdavnaj ne obvladuje več.
Za komentar aktualnega zapleta in napoved morebitnih ukrepov proti splošnemu neredu na področju zunanjega oglaševanja v Ljubljani smo zaprosili županjo Danico Simšič, vendar nam na naša vprašanja ni odgovorila.
Direktor Proreklama Marko Kolbl pojasnjuje, da so pač vitrine tiste, ki prinašajo zaslužek, namenjen vzdrževanju nadstrešnic. MOL so predlagali 195 lokacij in vsako posebej je mestna komisija pregledala tudi z vidika prometne varnosti. Pri tem so se pokazale podobne težave kot pri postavitvi nadstrešnic – da so območja (npr. Rožna dolina, Dolenjska cesta ...), kjer za take objekte preprosto ni dovolj prostora. Tako so s soglasjem MOL konec tedna postavili 160 vitrin, do pogodbeno določene kvote jih manjka še 25. S predlaganimi lokacijami zanje se na mestnem oddelku za javne gospodarske službe in promet še ukvarjajo. Vendar pravega izbora lokacij za male samostoječe vitrine, zanimive za oglaševalce in sprejemljive za mesto, pravzaprav ni več.
Več v današnji tiskani izdaji Dela