Kot je pojasnil vodja marketinga in prodaje v Rekreacijsko turističnem centru (RTC) Krvavec Luka Vrančič, so po okvari kabinske žičnice minuli konec tedna že popravili transportno vrv in vanjo vpletli dva stremena. Danes bo zato opravljen tehnični pregled vrvi, tekom dneva pa bodo iz Avstrije prišli tudi predstavniki proizvajalca Doppelmayer, ki bodo pojasnili, kako je s sistemom vpenjanja kabin, in če bodo ugotovili kakšno napako, jo bodo odpravili.
"Računamo, da hujše napake ni in da bi lahko po današnjem in sredinem poskusnem obratovanju žičnice, v četrtek ali petek z njo ponovno začeli voziti potnike," je dejal Vrančič. Ob tem je zagotovil, da je varnost najpomembnejša in da bo šele tedaj, ko bo ta zagotovljena, kabinska žičnica začela znova obratovati.
Medtem je dostop na Krvavec mogoč le po cesti prek Ambroža, vendar se za to pot odloči malokateri smučar. Zaradi tega in zaradi slabega vremena je na smučišču trenutno le malo dnevnih obiskovalcev, napovedane skupine pa so bodisi prestavile rezervacije na kasnejši čas bodisi odšle na druga smučišča.
Ta teden zelo velikega izpada gostov ni, saj je tudi vreme slabše, največ škode pa je RTC Krvavec utrpel med vikendom. "Računamo, da je bilo zaradi težav z žičnico na Krvavcu 10.000 obiskovalcev manj in da smo zaradi njihovega izpada zabeležili prek 100.000 evrov izgube," je ocenil Vrančič.
Na Krvavcu so morali sicer to zimsko sezono že v začetku decembra zaradi udara strele ustaviti dostopno kabinsko žičnico, še večje težave pa imajo z obratovanjem dvosedežnice Zvoh, za katero je inšpektor za žičnice januarja prepovedal obratovanje. Vprašljiva je kakovost materiala prižemk, s katerimi se sedeži držijo transportne vrvi. Te namreč ne dosegajo novih, zahtevnejših varnostnih standardov, čeprav so jih menjali leta 2000 in so bile tedaj še ustrezne.
Najboljša rešitev bi bila zamenjava 28 let stare dvosedežnice, vendar zaradi številnih investicij v zadnjih letih, v RTC Krvavec za novo veliko naložbo niso finančno sposobni. Zato na trgu aktivno iščejo rabljene sedeže, ki bi imeli primerno kakovost prižemk. Nekaj so jih že našli, vendar bodo med sezono le težko dobili vsaj 180 sedežev, kolikor bi jih potrebovali. Zato ne kaže, da bi lahko v kratkem dvosedežnica začela ponovno obratovati.