Na poškodovanih mostovih brez večjih zastojev

Vozniki osebnih avtomobilov so se danes v pričakovanju prometnega kolapsa v jutranji konici izognili mostu v Mednem.

Objavljeno
27. januar 2014 08.36
Posodobljeno
27. januar 2014 07.36
Marjana Hanc, Dragica Jaksetič, Brane Piano
Marjana Hanc, Dragica Jaksetič, Brane Piano

Medno - Vozniki osebnih avtomobilov so se danes, 27. januarja, v pričakovanju prometnega kolapsa v jutranji konici izognili mostu v Mednem.

Tu je od sobote postavljen semafor in promet po njem poteka izmenično enosmerno. Vozniki osebnih avtomobilov so danes zjutraj iskali obvozne ceste, med njimi je bila zelo oblegana lokalna cesta Preska-Seničica-Stanežiče.

Na mostovih usmerjevalci prometa

Kot nam je pojasnila potnica, ki se vsako jutro vozi v Ljubljano ob 6.35 z avtobusom mestnega potniškega prometa iz Medvod, so pred semaforjem stali dve minuti.

O tem, da niti okoli 7. ure ni bilo daljšega čakanja, smo se prepričali tudi sami. Na mostu so bili tudi usmerjevalci prometa in policija.

Med mostovi, ki jih bodo začeli obnavljati, je tudi most čez reko Pivko v Prestranku na cesti Pivka-Postojna.

Enosmerni promet čez most ne povzroča prometnih zastojev, do daljših zastojev ni prihajalo niti v jutrnjih urah, ko se po tej cesti na delo v osrednjo Slovenijo vozijo številni iz občin Ilirska Bistrica in Pivka.

Samo v in iz Gorenja dnevno okoli 200 tovornjakov

Zaradi polovične zapore in izmeničnega prometa preko dotrajanega mostu v Socki na cesti med Arjo vasjo in Črnovo oziroma avtocesto ter naprej proti Velenju in Koroški doslej ni bilo večjih zastojev prometa.

Z obeh strani mostu oziroma odcepa za Podkraj je izmenični promet urejen s semaforji, Bogdan Kočevar z Vzdrževanja in obnove cest Celje pa pravi, da razmere neprekinjeno spremljajo.

Zastojev ni bilo niti med jutranjo prometno konico na tej glavni cesti. Pred semaforjema se ob rdeči luči nabere do 25 metrov dolga kolona vozil, vsa pa most prevozijo v enem zelenem intervalu.

Daljše kolone vozil bodo morda med popoldansko prometno konico. Kolikšne logističnih težav pa bosta zaradi dodatne omejitve teže vozil na 30 ton imela šaleško in koroško gospodarstvo, še ni mogoče oceniti. Samo v in iz Gorenja dnevno po cesti pelje več kot 200 tovornjakov, ki so večinoma težji od 25 ton.