Na www.uggbootseurope.com plačanega ne boste dobili

Spletna trgovina z modnimi škornji je prevara.

Objavljeno
03. november 2011 17.30
Posodobljeno
03. november 2011 21.24
Li. K.
Li. K.

LJUBLJANA – Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) opozarja na spletno trgovino www.uggbootseurope.com. Čeprav bi po naslovu lahko sklepali, da gre za spletno trgovino s sedežem v Evropski uniji (EU), je domena registrirana na Kitajskem, spletno mesto pa je na strežniku v Panami.

Blago zadržano na carini ...

Kupec naročenega in s kreditno kartico plačanega blaga nikoli ne prejme, dobi le obvestilo, da so blago zadržali na carini in da je ponudnik pripravljen povrniti določen delež stroškov prek posrednika www.sitecomplaint.com. Na tem spletnem mestu pa je treba ponovno posredovati številko kreditne kartice, da lahko denar vrnejo.

Na sitecomplaint.com so se mnogi opekli

Kot bi lahko sklepali po objavah na različnih spletnih forumih, se je veliko ljudi na sitecomplaint.com že opeklo. Tako pri Zvezi potrošnikov Slovenije kot Evropskem potrošniškem centru pa izkušenj s to spletno stranjo nimajo oziroma ne poznajo odzivov potrošnikov.

Ponaredke zasežejo

Izdelki modnih blagovnih znamk so pogosto pripomoček za prevare na spletu. Gre za nakupe v lažnih spletnih trgovinah ali pa so trgovine prave, čevlji pa ponarejeni, zato jih pri prihodu na carino v EU zasežejo in uničijo.

Za pomoč zaprosite izdajatelja kartice

Ker gre za spletne ponudnike, ki nimajo sedeža v EU, potrošniki ostanejo praktično brez pomoči, saj jim mreža Evropskih potrošniških centrov ne more pomagati, še opozarjajo pri ZPS. V takih primerih ZPS svetuje, naj se oškodovani obrnejo na izdajatelja plačilne kartice. Če potrošnik dokaže, da je ob nakupu ravnal skrbno, recimo, da ni moč ugotoviti, da gre za lažno spletno trgovino ali ponarejeno blago, je mogoče nakup preklicati. Vendar je ugodna rešitev težave zelo odvisna od banke in tega, kako daleč je že sam postopek transakcije.