Nebotičnik dostopen samo nekaterim

Novinarji Dela so po enem mesecu prošenj le dobili dovoljenje za obisk terase ljubljanskega Nebotičnika, medtem ko je France Arhar na Nebotičniku brez težav posnel televizijsko reklamo.

Objavljeno
20. oktober 2006 18.23
Kandidat za župšana France arhar snema reklamo na ljubljanskem Nebotičniku
Ljubljana – Kapitalska družba (Kad), ki ima v lasti zgornja štiri nadstropja ljubljanskega Nebotičnika, že od začetka oktobra zavrača prošnje Dela, da bi si ogledali nekdanjo kavarno in o njej pripravili fotoreportažo. Še v sredo je tiskovna predstavnica Kad sporočila, da nam bodo bo "fotografiranje prostorov, ki so v lasti Kapitalske družbe, lahko zagotovili šele, ko bo bivši najemnik teh prostorov odstranil vse svoje predmete."

Takšnih težav pa ni imela družbi PST Production, ko je snemala televizijsko reklamo za županskega kandidata Franceta Arharja. Kot je razvidno iz televizijskega spota in fotografije na spletni strani, so družbi  konec septembra omogočili snemanje reklame na terasi Nebotičnika.

V Kadu so se po objavi prispevka na delo.si le odzvali na našo prošnjo za fotografiranje prostorov. Kot razlog, zakaj si v nasprotju s snemalci spota Franceta Arharja nismo smeli ogledati zgornjih nadstropij Nebotičnika, navajajo del prošnje Dela, da bi fotografirali tudi notranjost kavarne, skozi katero je sicer mogoč dostop na teraso. "Tako, da v kolikor vas zanima panoramsko fotografiranje s terase nebotičnika, zato ni nikakšrnih ovir," so iz Kada pred kratkim sporočili novo odločitev dostopnosti Nebotičnika za javnost.