Oglaševalci o internetnih izzivih

V Portorožu se začenja Slovenski oglaševalski festival, katerega tema je letos prilagajanje oglaševalcev v internetnem prostoru. V primerjavi z lanskim festivalom bo letos več televizijskih oglasov in več celostnih oglaševalskih akcij.

Objavljeno
21. marec 2007 08.15
Zdravko Čolić je pri 55. postal drugič očka
Portorož - Osrednja tema letošnjega, 16. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo od danes do petka potekal v Portorožu, bo prilagajanje oglaševalcev internetnemu prostoru. Letos so agencije, produkcijske hiše in oglaševalci prijavili skupno 583 del. V primerjavi z lanskim festivalom bo letos več televizijskih oglasov in več celostnih oglaševalskih akcij, so zapisali na spletni strani SOF.

V kategoriji televizijskih oglasov tako tekmuje 113 del, v kategoriji tiskanih oglasov in plakatov 125 del, v kategoriji drugih oglasnih sredstev 142 del, v kategoriji radijskih oglasov 39 del, v kategoriji spletno oglaševanje 36 del, v kategoriji celostne oglaševalske akcije pa 43 akcij. V posebne tekmovalne skupine OFF SOF je skupno prijavljenih 85 del.

Letošnji organizacijski odbor vodi Marko Vrtovec, direktor marketinga na Večeru, predsednica sveta tekmovalnega programa je Mojca Randl, direktorica agencije Formitas BBDO, predsednica žirije pa Vera Stanković, kreativna direktorica agencije Mayer McCann.

Rdeča nit letošnjega oglaševalskega festivala bo Oglaševanje 2.0. Udeleženci festivala bodo odkrivali možnosti oglaševanja na internetu, ki je spremenil odnose med subjekti v tržnem procesu. Potrošniki odkrivajo nove načine izmenjave znanja, informacij in izkušenj, med seboj komunicirajo in vzpostavljajo odnose tako z mediji kot z oglaševalci. Osnovno vprašanje festivala bo, kaj zmorejo v teh novih okoliščinah storiti oglaševalci, agencije in mediji.

Predsednik 16. SOF, Marko Vrtovec meni, da bo "festival odgovoril na pomembna vprašanja o tem, kako se ne zgolj prilagoditi, temveč tudi, kako uspešno sooblikovati nova oglaševalska okolja." "Kreativnost danes šteje več kot kdajkoli prej," še dodaja Vrtovec.

Novost - programski svet

Letošnji festival prinaša tudi organizacijsko novost, in sicer programski svet, v katerem sta dva bivša predsednika SOF, trenutni predsednik SOF ter predsednik sveta tekmovalnega organa SOF. Naloga programskega sveta je skrbeti za dolgoročnejši razvoj SOF in oblikovati izhodišča strokovnega programa vsakoletnega festivala.

V letošnjem programskem svetu bodo tako Marjana Lavrič Šulman, predsednica 14. SOF in direktorica agencije Futura DDB, Dejan Turk, predsednik 15. SOF in član uprave Simobil, letošnji predsednik SOF Marko Vrtovec, ter Mojca Randl, letošnja predsednica sveta tekmovalnega programa.