Preko spleta hitreje do zdravnika?

Bolnišnica Golnik – Klinični oddelek za pljučne bolezni in alergijo je s pomočjo agencije Sonce.net uvedla možnost spletnega naročanja bolnikov na specialistični zdravniški pregled.

Objavljeno
30. januar 2007 16.36
Več denarja v roke trgovcev kot bolnikom?
Ljubljana - Bolnišnica Golnik – Klinični oddelek za pljučne bolezni in alergijo je s pomočjo agencije Sonce.net uvedla možnost spletnega naročanja bolnikov na specialistični zdravniški pregled. Aplikacija za e-naročanje omogoča osebnim zdravnikom, da bolnika prek spletnega mesta narocanje.klinika-golnik.si enostavno naročijo pri zdravniku specialistu. Z uvedbo elektronske aplikacije, ki omogoča hiter odzivni čas zdravnikov, bo Bolnišnica Golnik bistveno zmanjšala čakalne vrste ter omogočila preprostejši način naročanja bolnikov na pregled, zdravnikom pa olajšala delo.

Pri opazovanju lastnega dela v specialistični ambulanti smo opazili veliko motenj v komunikacijah in v zdravstvenem sistemu, zaradi katerih je precej dela opravljenega popolnoma odveč. To pomeni, da včasih za obravnavo bolnika porabimo bistveno več časa, kot je to potrebno. Naročanje bolnika na prvi ali kontrolni pregled prek spleta, kjer se seveda upoštevajo stroga pravila elektronskega komuniciranja, pa omogoča, da se z boljšo pripravo na pregled poveča izkoristek zdravstvene službe in prihrani čas bolnika,” meni direktor Bolnišnice Golnik doc. dr. Mitja Košnik , dr.med.

Učinkovitejša komunikacija na zdravstvenem področju

Veseli nas, da lahko s svojimi idejami in rešitvami izboljšamo učinkovitost komuniciranja tudi na zdravstvenem področju. Izpeljani projekt dokazuje, da prinašajo spletne rešitve pomemben napredek tudi v zdravstvene ambulante,” je dejal Zoran Trojar, direktor podjetja Sonce.net. “Prepričani smo, da bo Bolnišnica Golnik s spletnim mestom za naročanje pacientov dosegla bistveno krajše čakalne vrste ter tesnejše odnose med bolniki in zdravniki.”

Bolnik predlaga datum obiska

Sonce.net, ponudnik celovitih naprednih rešitev za interaktivno komuniciranje, je za Bolnišnico Golnik pripravil rešitev, pri kateri osebni zdravnik (lahko pa tudi bolnik sam) prek spletnega mesta odda naročilo na pregled pri specialistu ter predlaga datum obiska. Bolnišnični koordinator sprejme naročilo ter poišče najprimernejši datum, usklajen z zdravnikovim urnikom, ki ga nato z bolnikovim osebnim zdravnikom in/ali bolnikom prek aplikacije uskladita. Po določitvi datuma izbrani specialist pregleda napotno diagnozo ter bolnikov opis težav, obenem pa ima možnost prek aplikacije zastaviti dodatna vprašanja, povezana z bolnikovimi simptomi, ali naročiti preiskave, ki jih lahko opravi, še preden pride na Golnik.

Zdravnik specialist po končanem pregledu v aplikacijo vpiše svoje ugotovitve ter predlaga kontrolni pregled ali pa zaključi naročilo. Vsi pretekli obiski bolnika in informacije, povezane z njim, so tako osebnemu zdravniku kot specialistu prek arhiva vedno na voljo. Na ta način bolnik hitreje dobi mnenje o svojih zdravstvenih težavah in mu na kontrolne preglede ni treba hoditi tako pogosto, kot bi sicer.

Elektronska oblika naročanja ne more nadomestiti osebnega stika

Z uvedbo novosti je Bolnišnica Golnik izboljšala komunikacijo z različnimi ciljnimi javnostmi, od bolnikov do njihovih osebnih zdravnikov in specialistov. V bolnišnici se zavedajo, da elektronska oblika naročanja ter posvetovanja sicer ne more nadomestiti osebnega stika, je pa izreden pripomoček pri izboljšanju komunikacije ter skrajšanju čakalnih vrst.