Poročilo se je po besedah Miše Molk zaradi slabšega odziva vodstva, kot ga je pričakovala, izkazalo za »bolj kislo in neprijetno zgodbo«, a Molkovi se kljub temu zdi dobro predvsem to, da so gledalci in poslušalci prepoznali možnost odzivanja na nepravilnosti in napake, ki se pojavljajo v programih, sodelovanje z vodstvom pa se bo še izboljšalo, je prepričana. Molkova sicer opozarja, da se »v informativnem programu vsebine ne izkazujejo vedno kot dovolj strokovne in uravnotežene«.
V enem letu je varuhinja prejela 386 pritožb, največ, 361, se jih nanaša na televizijske programe. Ob nastopu mandata, na začetku lanskega poletja, je doživela plaz pritožb v zvezi s ponovitvami; letos bodo poleti zato predvidoma predvajali več premiernega programa. Gledalce in poslušalce motijo zamude pri začetku predvajanja oddaj, preveč oglasov in tudi neprimerni oglasi - Molkova meni, da bi moral javni zavod v zvezi s predvajanimi oglasi upoštevati tudi določene etične standarde. Med kritikami uporabnikov javnega servisa je varuhinja omenila še izgubljanje pravic za športne prenose ter pomanjkanje kakovostnega glasbenega razvedrila - preveč je »meha in harmonike« v primerjavi z bolj »urbano« glasbo. Razvedrilni program ni dovolj kakovosten. Molkova se zaveda, kot je dejala, da je denarja malo, a dvomi, da je javni zavod z njim ravnal skrbno. S tem je imela v mislih nakup licence za oddajo Lepo je biti milijonar, omenila pa je tudi nanizanko Brat bratu ter nekatere projekte, na primer Miss Slovenije.
Okoli velike noči je varuhinja ugotovila več pritožb na pretirano zgoščenost verskega programa, opozorila pa je tudi na tiste, ki se nanašajo na pristranskost poročanja novinarjev - pritožbe letijo skoraj vedno na iste ljudi, opozarja Molkova pa tudi, da je čas samovpogleda nujen ter da včasih laže očitamo pristranskost nekomu, ki je kdaj kandidiral pri kakšni stranki, kot nekomu, ki ni v nobeni stranki, pa je očitno, da je pristranski.
Iz petkove tiskane idaje Dela