Reševanje zastojev obtičalo v birokraciji

Kaos na cestah: V osmih letih, kolikor je potrebno zgolj za spremembo prostorskih načrtov, se bo promet povečal še za šestino

Objavljeno
07. maj 2019 06.00
Posodobljeno
07. maj 2019 06.00
Obremenjenost avtocestnih odsekov se je v desetih letih povprečno povečala za skoraj četrtino. Foto dokumentacija Dela
Karel Lipnik,, Nejc Gole
Karel Lipnik,, Nejc Gole
Gneča ob koncu prvomajskih praznikov, ki jo je nekoliko razbilo slabo vreme, kaže, da se glavne ceste v Sloveniji hitro približujejo mejni zmogljivosti. Se bo Slovenija začela dušiti v prometnih zamaških ali bo država pospešila modernizacijo ključnih prometnic?Ministrstvo za infrastrukturo je konec marca predstavilo pobudo za državno prostorsko načrtovanje ljubljanskega obroča in vpadnic v glavno mesto, ki so prometno najbolj obremenjene ceste v Sloveniji. Toda postopek umeščanja v prostor traja povprečno osem let. Prej bo, kot kaže, razširjena zahodna ljubljanska obvoznica, ki jo že projektirajo in naj bi jo začeli ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.