S kartico ugodnosti želijo privabiti več turistov

V Mariboru je po novem na voljo mestna turistična kartica, ki omogoča popuste in brezplačne storitve.

Objavljeno
06. september 2013 17.44
TURISTIČNA KARTICA
Miha Rubin, Maribor
Miha Rubin, Maribor

Maribor - Obiskovalcem Maribora je od 3. septembra na voljo mestna turistična kartica (Maribor City Card), ki omogoča več brezplačnih storitev in popustov na področju turistične, kulturne, gostinske ter druge ponudbe v mestu in okolici. Za zdaj je v projekt vključenih 14 ponudnikov z 22 storitvami.

Med temi so brezplačni vstopi v muzeje, umetnostno galerijo in akvarij-terarij, popusti za kulturne predstave, turistično ladjico, mestni vlakec in garažno hišo, brezplačen avtobus do Pohorske vzpenjače itd. Čeprav je City Card v prvi namenjena turistom, po besedah direktorice Zavoda za turizem Maribor - Pohorje Janje Viher pričakujejo, da jo uporabljali tudi domačini.

Projekt Maribor City Card sta skupaj izvedla zavod in tukajšnja občina, ki je zanj konec leta 2010 pridobila nepovratna evropska sredstva; celotna vrednost projekta znaša nekaj več kot 230 tisoč evrov, je povedala Ina Prezelj iz občinske projekte pisarne, do 85 odstotkov pa bo financiran iz evropskega sklada za regionalni razvoj.

Kartico Maribor City Card, pri izdelavi sta sodelovali podjetji Mergenta in AV studio, je možno kupiti v turističnem informacijskem centru, in sicer v treh različicah: 24-urni, 48-urni in 72-urni. Na voljo sta fizična (plastična) kartica in tudi virtualna, ki se aktivira preko mobilnega telefona.

Po besedah Janje Viher želijo s to novostjo privabiti v Maribor čim več tujih obiskovalcev, pa tudi doseči, da bi turisti za kak dan podaljšali bivanje v mestu. Na zavodu za turizem stavijo predvsem na tridnevno kartico, ki imetnikom, če izkoristijo vse ugodnosti, zagotavlja čez 60 evrov prihrankov, je dejal Milan Razdevešk, vodja projekta na turističnem zavodu.

Ob tem je povedal, da bodo v uvajalnem obdobju do maja 2014 morda spreminjali storitve, vključene v kartico. Celoten denar od prodaje kartic bodo v tej fazi namenjali za promocijo (predvsem na tujih trgih), kasneje pa se zna zgoditi, da ga bodo razdeljevali vključenim ponudnikom. Razdevšek je še omenil, da je City Card lahko tudi zametek neke splošne mestne kartice.