Študenti komunikologije se bodo na šesti ediciji konference PR teater še na praktičnih primerih učili veščin vzpostavljanja odnosov z javnostjo.
Danes se jim na fakulteti za družbene vede predstavljajo strokovnjaki in predstavniki za odnose z javnostjo; z njimi delijo svoje »šah mate« in jim svetujejo, katere poteze jih lahko vodijo do zmage.
Študentska sekcija Slovenskega društva o odnosih z javnostjo, ki prireja dogodek, je predavateljem za vodilo namreč postavilo temo »Šahovnica vizij«.
V komunikaciji je, kot pravijo, vsaka poteza ključna. O tem, kaj to pomeni in kako se kaže v praksi, danes razmišljajo Jasna Suhadolc v predavanju z naslovom Digitalni piar - ali obstaja sploh še drugačen?, Gregor Zalokar z Gverilskim PR med naelektrenimi ritmi in salvami smeha, Luka Dolar pa predstavlja športne poteze v komuniciranju.
V popoldanskih urah bodo nastopili še Brigita Žvikart (Brihtno poslušanje), Katja Krasko Štebljaj (Sladko kisla BANANA), Mojca Ocvirk (Ti - Piarovec?) in Krešimir Macan (When every figure falls down - 10 steps of crisis communication), ki bo predaval v angleškem jeziku.
Pod voditeljsko taktirko Dejana Verčiča, profesorja na fakulteti za družbene vede, pa bodo Vuk Ćošić, Borut Šuklje in Lejla Kogej ugotavljali tudi, kaj se zgodi, ko se nova praksa, kakršna je njihova, sreča s starodavno predstavnico demokracije − politiko.
***
Časopisna hiša Delo je medijski sponzor letošnjega PR teatra.