Poslanci so na seji, ki je bila zadnja v tem sklicu parlamenta, večinoma ponovili stališča v prid in proti predlogu novele, ki so jih že predstavili na dopoldanski seji odbora. Novelo je predlagala poslanska skupina SDS.
V SD so za visoke kazni, SDS proti
Janko Veber je dejal, da so v SD zadovoljni z odločitvijo odbora za promet. Poudaril je, da je novela pomenila grob poseg v zakon, s katerim naj bi se sicer dobrodušno skušali omiliti višina kazni in roki za plačilo. Z novelo bi se namreč, tako trdi, onemogočilo izvajanje zakona o pravilih v cestnem prometu in kaznovanje prekrškarjev.
Poslanec SDS Andrej Vizjak pa je poudaril, da so kazni v Sloveniji za manjše prometne prekrške, ki ne ogrožajo varnosti prometa in življenj, previsoke glede na kupno moč prebivalstva. Problematična se mu zdi ozkoglednost strokovnjakov, ki menijo, da bomo le z višjimi kaznimi dosegli večjo prometno varnost. Poleg tega je opozoril, da so danes »slovenske ceste pisane kot novoletna jelka« in da so prometni znaki velikokrat neprimerno in nestrokovno postavljeni, zato jih vozniki težko vse spoštujejo in upoštevajo.
Ali je res vseeno kako visoke so kazni?
Janez Ribič (SLS) obžaluje nesprejetje zakona na odboru. Nerazumljivo se mu zdi, zakaj je bil takšen pozitiven zakon zavrnjen. Poudaril je, da morajo biti kazni smiselne in sorazmerne glede na težo in morebitne posledice prekrškov.
Poslanec Desusa Anton Urh pa je ponosen na to, da je sodeloval pri odločitvi, da ta zakon ni bil sprejet. Glede vprašanja primernosti višine kazni za posamezni prekršek pa je ocenil, da se ljudem kazni vedno zdijo previsoke, ne glede na to, kakšne so.
Silvo Majhenič (SNS) je mnenja, da na slovenskih cestah pravila kršijo predvsem tujci in tovornjakarji. Pri tem je dejal, da še ni videl, da bi jih policisti oglobili.
Borut Sajovic pa je imenu poslancev LDS dejal, da je prezgodaj, da bi po nekaj mesecih spreminjali rešitev, ki dobro deluje v praksi. Sicer pa poudarja, da je odločitev za prekrške v nas, v naših glavah in nogah.