Šentviški predor s polnim priključkom

Nadzorni svet Darsa je podprl predlog uprave o gradnji polnega priključka iz predora Šentvid na Celovško cesto. O dopolnitvi lokacijskega načrta bo v kratkem odločala vlada

Objavljeno
08. januar 2007 20.17
Ljubljana - Nadzorni svet Družbe za avtoceste v RS (DARS) je na današnji seji podprl predlog uprave Darsa o gradnji polnega priključka iz predora Šentvid na Celovško cesto. Nadzorniki so predlagali gradnjo po fazah, in sicer najprej gradnjo dvocevnega predora s po tremi pasovi (kar naj bi bilo končano do konca letošnjega leta), nato pa še gradnjo priključnih cevi in povezave na Celovško cesto ter rekonstrukcijo Celovške ceste.

Kot je po seji nadzornega sveta povedal njegov predsednik Franci Slak, bo izdelava tripasovnih predorov s priključki na Celovško cesto stala okoli 26 milijard tolarjev oz. dobrih 108,3 milijona evrov. Predor Šentvid, ki je del 5,5 kilometra dolgega avtocestnega odseka Šentvid-Koseze, naj bi bil brez priključka na Celovško prevozen do konca leta.

Celoten projekt s povezovalnimi predori na Celovško cesto in njeno rekonstrukcijo bo po Slakovih besedah stal skupno 62 milijard tolarjev oz. dobrih 258,3 milijona evrov. Del sredstev bosta prispevala tudi Mestna občina Ljubljana (za pločnike, kolesarske steze) in Direkcija RS za ceste (ker gre deloma za državne ceste). Gradnja celotnega odseka naj bi bila, če bo lokacijski načrt na vladi pravočasno sprejet, končana do konca leta 2008, je povedal Slak.