Slovenija se bo predstavila na Japonskem

Slovenska turistična organizacija bo v Tokiu na sejmu Jata 2009 v sodelovanju s turističnim gospodarstvom predstavila turistično ponudbo Slovenije.

Objavljeno
13. september 2009 11.14
Bled - ena najbolj obiskanih turističnih destinacij v Sloveniji
Mo. B. /STA
Mo. B. /STA
Ljubljana  - Slovenska turistična organizacija (STO) bo med 18. in 20. septembrom v Tokiu na sejmu Jata 2009 v sodelovanju s turističnim gospodarstvom predstavila turistično ponudbo Slovenije. Japonska je po navedbah STO eden najbolj rastočih turističnih trgov, v Slovenijo pa prihaja tudi več japonskih turistov.

Skupaj s STO se bodo na sejmu predstavili turistična destinacija Bled, Top line Portorož, turistično podjetje Adria iz Ankarana, podjetje Happy Tours ter turistične agencije Kompas, Promet T&T in Panoramic Travel, so sporočili iz STO.

Z namenom predstavitve na japonskem trgu je STO v sodelovanju z uradom vlade za komuniciranje izdala publikacijo Slovenia Profile of an adventure v japonskem jeziku, izdali so tudi japonsko različico zemljevida Slovenije in katalog Okusiti Slovenijo.

Slovenija se sicer predstavlja v septembrski številki revije japonskega letalskega prevoznika JAL, Skyward. Na 12 straneh je predstavljena kot pravljična dežela s skrivnostno lepo pokrajino in neokrnjeno naravo.

STO japonski trg uvršča med emitivne trge slovenskega turizma z velikim potenicalom rasti. Japonski turisti letno ustvarijo več kot 17,3 milijonov potovanj izven Japonske, od tega več kot tri milijone potovanj v Evropo. Evropa je tudi sicer na seznamu japonskih turistov na prvem mestu med ciljnimi destinacijami za odkrivanje kulturnih in zgodovinskih znamenitosti.

Leta 2008 je Slovenija s strani japonskih gostov v primerjavi z letom prej zabeležila 58-odstotno rast prihodov in 40-odstotno rast nočitev, so še navedli v STO.