Slovenija vabi prek CNN

Na televizijski mreži CNN se bo skoraj mesec dni vrtel reklamni spot o naravni in kulturni dediščini Slovenije, ki naj bi k nam privabil nove turiste.

Objavljeno
05. april 2006 16.46
Julijske Alpe
Ljubljana – Slovenija se bo kot turistična destinacija z 20. aprilom začela predstavljati tudi na globalni televizijski mreži CNN, je povedala vodja odnosov z javnostmi in oglaševanja v tujini pri Slovenski turistični organizaciji (STO), Majda Rozina Dolenc. "Naš cilj je bil zaigrati na čustva gledalca," je poudarila ob predstavitvi novih televizijskih oglasov.

Reklamni spot, ki so ga pripravili iz že obstoječih materialov, se bo svetovnemu občinstvu predvidoma predstavljal v sklopih informativnih oddaj najmanj petkrat dnevno do 15. junija in potem spet v septembru in oktobru, je še povedala.

CNN spremlja približno tretjina gledalcev po vsem svetu

187 milijonov tolarjev težko odločitev o oglaševanju naravne in kulturne dediščine Slovenije na CNN International Europe so sprejeli predvsem zaradi razširjenosti mreže po vsem svetu in visoke gledanosti, saj približno tretjina gledalcev po vsem svetu na mesečni ravni redno spremlja programe te mreže, je razlog za oglaševanje na CNN pojasnila strokovna direktorica za promocijo Brina Čehovin. Pri tem je dodala, da prerez občinstva CNN sovpada z najperspektivnejšimi trgi, ki jih želijo nagovoriti.

Za poslovne in izobražene moške v srednjih letih

Pomemben razlog za oglaševanje na CNN pa je njegova struktura gledalstva, ki se sklada s ciljno skupino oglaševalske kampanje. Kot je obrazložila, so to predvsem moški, poslovneži v mednarodnih podjetjih s povprečno starostjo 46 let, ki so visoko izobraženi, svobodomiselni in ki pogosto potujejo ter so uporabniki sodobnih tehnologij.

V sliki in besedi

Reklamni spot, ki ga je ob pomoči glasbe Barbare Pešut in besedila Zdravka Duše oblikovala režiserka Jasna Hribernik, pomeni le prvo stopnjo pri povečevanju prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, je še povedala direktorica STO Barbara Gunčar. Poleg omenjenega reklamnega spota so na STO v luči predsedovanja EU že pripravili daljšo informativno predstavitev Slovenije kot turistične destinacije.