Slovenskemu turizmu gre letos še bolje kot lani

V prvih treh mesecih letošnjega leta so ustvarili kar 400 milijonov evrov prihodkov ali tri odstotke več kot lani.

Objavljeno
16. maj 2014 18.37
reu zoi
Katja Željan, Nova Gorica
Katja Željan, Nova Gorica

Nova Gorica – Mesto vrtnic gosti letošnji najpomembnejši poslovni dogodek slovenskega turizma, Slovensko turistično borzo, kjer sodeluje kar 199 predstavnikov iz 132 domačih turističnih podjetij ter 145 predstavnikov iz 111 tujih turističnih agencij, organizatorjev potovanj in drugih turističnih podjetij iz 31 držav sveta.

Po nekaterih ocenah naj bi na tridnevnem dogodku izpeljali kar 2500 srečanj med predstavniki slovenskih in tujih podjetij, kot zanimivost pa velja omeniti, da so na borzi prvič prisotni predstavniki Irana, Gruzije, Azerbajdžana in Hong Konga, medtem ko največ kupcev prihaja iz Ruske federacije, sledijo pa Italijani in kupci iz nemško govorečih držav, torej Avstrije in Nemčije, ter Velike Britanije.

Slovenija kot zelena destinacija

Po besedah generalnega direktorja direktorata za turizem in internacionalizacijo Marjana Hribarja slovenski turizem tudi v gospodarski recesiji beleži pozitivne rezultate. V prvih treh mesecih je tako ustvaril 400 milijonov evrov prihodkov, kar je za tri odstotke več kot v enakem obdobju lani. »Verjamem, da bodo pogovori med predstavniki slovenskih in tujih turističnih podjetij obrodili poslovne rezultate v obojestransko zadovoljstvo, predvsem pa v zadovoljstvo turistov, ki bodo prišli doživeti in začutiti Slovenijo,« je izpostavil Hribar.

Karmen Novarlič, vodja sektorja za turizem na agenciji Spirit, je ob tej priložnosti poudarila, da se Slovenija tujim obiskovalcem predstavlja kot zdrava in zelena destinacija, v prihodnje pa pričakujejo tudi preboj na področju športnega turizma. Zato bodo večjo pozornost namenili tudi predstavitvi večjih slovenskih športnih objektov ter možnosti različnih športnih panog.

Priložnosti tudi za Hit

»Prepričan sem, da bomo prepoznavno poslovno srečanje slovenske turistične ponudbe in tujega povpraševanja v družbi Hit znali izkoristili kot učinkovito trženjsko orodje za uspešno promocijo Hita in destinacije Nova Gorica. Nenazadnje je družba Hit prav v Novi Gorici pred tridesetimi leti začela razvijati igralniško dejavnost in s tem načrtno oblikovati in razvijati turistično podobo celotne destinacije. Slovenska turistična borza je priložnost, da obstoječe in nove poslovne partnerje iz prve roke prepričamo o kakovosti in raznolikosti Hitove ponudbe ter jim predstavimo številne priložnosti doživetij in novih zgodb, ki jih v družbi Hit ustvarjamo s ciljem podaljševanja bivanja gostov na destinaciji,« pa je dejal Dimitrij Piciga, predsednik uprave družbe Hit.

Novogoriški župan Matej Arčon pa je opozoril, da so se pri predstavitvi povezali s sosednjo Gorico. »Tako dejansko predstavljamo enotno goriško območje, na katerem nastaja nova goriška blagovna znamka, enotna turistična destinacija. Poseben poudarek namenjamo tudi obletnicam prve svetovne vojne. S skupnimi projekti bomo na osnovi zgodovinskih dejstev ovrednotili kulturno in turistično ponudbo,« je dejal.

Največ pozornosti pa je bilo včeraj zagotovo namenjeni najboljši slovenski alpski smučarki Tini Maze, ki je nosilni in prepoznavni lik aktualne oglaševalske kampanje slovenskega turizma.