Slovenski Janez na oglaševalskem razsodišču

Zaradi oglasne kampanje slovenske trgovske družbe Tuš je bila podana prijava.

Objavljeno
01. april 2017 14.16
M. Č.
M. Č.

Ne zgolj slovensko, temveč še »bolj slovensko«, je osrednje mamljivo sporočilo v središču oglasne kampanje, s katero trgovsko podjetje Tuš vabi med svoje prodajne police. Toda zaradi spornega slogana na enem izmed oglasnih plakatov smo se te dni v prispevku Opazili smo: Tuš na okopih »pravega« slovenstva že spraševali, kako se lahko skrb za slovensko lastništvo in trajnostni razvoj hitro sprevrže v šovinizem.

Ali so šli ustvarjalci Tuševe kampanje pri tem korak predaleč, bodo še ta mesec presojali na oglaševalskem razsodišču, kjer so prejeli prijavo zaradi oglasov, ki simbolno zapirajo vrata kmetom, ki niso »naši«, ker jim pač ni ime Janez, ampak se ponašajo z »neavtohtonimi« imeni, kakršni sta navedeni Juan in Xin Chao.

Sicer pa Tuš, medtem ko se trudi postati vse bolj slovenski, čedalje bolj drsi s slovenske grude. Kot smo poročali, se je minuli mesec iztekel že podaljšan rok, do katerega so bile banke upnice trgovske družbe še pripravljene čakati na ponudbe za odkup terjatev do trgovca - ponudbe še ni.

Bo bankam uspelo prodati terjatve do Tuša? Drago Munjiza, nekdanji predsednik uprave Konzuma, ki danes dela kot svetovalec mednarodnih finančnih skladov za področje trgovine na območju jugovzhodne Evrope, ocenjuje, da sta nabolj ustrezna dva kandidata iz trgovske panoge: bodisi srbski mogotec Miroslav Mišković bodisi Tropic iz Banja luke.