Slovenj Gradec – Občine Mislinja, Slovenj Gradec in Dravograd so pred začetkom nove kolesarske sezone enotno označile štiriindvajset kilometrov dolgo kolesarsko pot po Mislinjski dolini, poskrbele za njeno celostno grafično podobo in jo poimenovale Štrekna, ker poteka po nekdanji trasi železnice.
»Ukinitev vlaka, ki se ga še spominjam, je bila velika napaka. A če ni več vlaka, naj bodo vsaj kolesarji. In teh je res veliko,« pravi slovenjgraški župan Andrej Čas, ki je prepričan, da bo Štrekna pravi turistični bum, ko jo bodo od Gornjega Doliča, kjer se konča, zgradili do Velenja. »Načrti so, vendar bo naložba draga.« Okoli sedem milijonov evrov naj bi stala gradnja desetkilometrske kolesarske poti, ki jo bodo po predorih in nadvozih med Velenjem in Doličem zgradili na trasi opuščene železnice. Vodila bo skozi tri obstoječe predore in enega, ki ga bodo morali zgraditi na novo, veliko bo tudi nadvozov.
Mislinjski župan Bojan Borovnik napoveduje, da bosta občini Mislinja in Velenje za kolesarsko pot med Mislinjo in Velenjem že letos odkupili zemljišča, gradnjo pa predvidoma začeli prihodnje leto.
Od Otiškega vrha do Črne
Dravska dolina se zaradi preteklih naložb lahko pohvali z dobro razvitim kolesarskim omrežjem. V Mežiški dolini ga šele načrtujejo skupaj z obnovo državnih cest. Občine Mežiške doline, direkcija za infrastrukturo in koroška regionalna razvojna agencija so že lani podpisale dogovor o gradnji 25 kilometrov dolge kolesarske poti od Otiškega Vrha do Črne na Koroškem. Direkcija jo bo gradila hkrati z obnovo ceste. Gradnja bo na posameznih odsekih izredno zahtevna, zaradi ozke doline bodo morali pot večinoma zgraditi na konzolah nad reko Mežo.
Kolesarska pot po Mislinjski dolini je med prvimi kolesarskimi potmi v državi, označena po novem pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah, ter po besedah Petra Zajca iz RRA Koroška zgleden primer regijskega razvojnega in prostorskega načrtovanja. Pred tem tovrstna označitev kolesarskih poti ni bila mogoča, na kar je agencija pristojne na ministrstvu za infrastrukturo opozarjala več let. Dovoljene so bile le velike modre table, ki so na bližino kolesarske poti opozarjale voznike motornih vozil, kolesarjem pa niso bile v pomoč z informacijami.