Tušmobil pogorel na testu ZPS

Na skorajda nobeno vprašanje niso odgovorili popolnoma zadovoljivo.

Objavljeno
13. november 2011 10.01
Posodobljeno
13. november 2011 10.27
Mo. S.
Mo. S.

LJUBLJANA – Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je ponovno preverila kakovost delovanje klicnih centrov desetih slovenskih ponudnikov mobilne telefonije in spleta.

Koliko izbir vam ponudijo?

Potrošniki, ki v klicni center pokličejo, seveda zahtevajo hiter in suveren odgovor svetovalca, a se pogosto zaplete že pri izbirah ob vzpostavitvi klica: »Največje število izbir je sicer manjše, a po vzpostavitvi klica vam pri Telekomovem Siolu, Amisu in Telemachu še vedno ponudijo štiri. Pri Amisu in Telemachu pa to še ni vse: v drugem koraku imate na voljo še dve izbiri,« je poudaril Boštjan Okorn, vodja testiranja pri ZPS.

Pri Tušmobilu čakali 12 minut

ZPS ocenjuje, da je čakanje na prostega svetovalca pogosto predolgo, saj so morali na preizkusih čakati tudi po več kot pet minut. Ko so pri Tušmobilu čakali 12 minut »in potem obupali, smo bili skoraj prepričani, da so pozabili na nas. Na vse druge klice so namreč odgovorili takoj.«

Posebej so pohvalili Amis in Telemach, ki potrošniku posredujeta informacijo, kateri je v čakalni vrsti, pri Telemachu potrošnik izve tudi predviden čakalni čas.

Najpopolnejši odgovori pri Telemachu

Odgovori večine svetovalcev so bili kakovostni, ponudbo poznajo, razložijo posebnosti ter odgovarjajo suvereno. Najslabše so se odrezali pri Tušmobilu, saj od njih praktično na nobeno vprašanje niso prejeli popolnega odgovora, najbolje pa so jo odnesli pri Telemachu, je še povedal Okorn.

Vse daljše čakalne dobe

Skupni vtis je bil zagotovo boljši kot lani, saj so bili odgovori v večini primerov kakovostnejši, žal pa so čakalne dobe vse daljše.