Avtorica razstave Lara Štrumej je za prvo samostojno predstavitev ene osrednjih osebnosti slovenske reportažne fotografije druge polovice 20. stoletja izbrala reprezentativna dela vseh ustvarjalnih obdobij, od reportažnih fotografij, ki so nastale po naročilih časopisnih hiš, fotografij s snemanj filmov in iz gledališča, do fotografij iz umetniških ateljejev. Izbrala jih je izmed 1000 pregledanih posnetkov fotodokumentacije Dela, Arhitekturnega muzeja Ljubljana, Slovenskega gledališkega muzeja, Slovenske kinoteke in zasebnih zbirk.
Dolinšek se je rodil 30. junija leta 1932 v Crikvenici. Njegova dela so pogosto nastajala po naročilu časopisnih hiš, kjer je največ objavljal, sicer pa je tudi Dolinšek sam menil, da fotografija močneje učinkuje v javnem prostoru. Dolinškovo delo je bilo vključeno tudi v pregledni razstavi Slovenska likovna umetnost 1945-1978 in 150 let slovenske fotografije.
V šestdesetih letih je postal fotoreporter na Delu in tako stopil na pot poklicnega fotografa. Pozneje je objavljal tudi v reviji Tovariš, kjer je po zgledu tujih revij snoval fotozgodbe in slovensko reportažno fotografijo povzdignil na raven, primerljivo z vodilnimi evropskimi revijami. Ves čas je ohranil prepoznaven slog, je ob razstavi ugotavljala Lara Štrumej.
S prihodom v ljubljansko Dramo je Dolinšek vnesel svežino tudi v gledališko fotografijo. K igri in igralcem je znal pristopil s posebnim občutkom. S fotoaparatom je prvi na Slovenskem prestopil gledališki portal, fotografiral je prizore med vajami ter gledališki fotografiji zagotovil živost in dinamiko. Posebno mesto v njegovem opusu zavzemajo fotografije s snemanj filmov. Intenzivneje je sodeloval predvsem z Matjažem Klopčičem. Vstopal je tudi v ateljeje slovenskih kiparjev in likovnikov.