Ljubljana - Oglas, ki ga je CNN opisal kot »morda najbolj strašljiv oglas na svetu ta hip«, je bil posnet v Ljubljani, vsi nastopajoči pa so Slovenci piše spletni portal Žurnal24.
Naročnik oglasa, ki opozarja na trpljenje otrok ob starših alkoholikih, je finska nevladna organizacija Fragile Childhood, produkcija pa je delo trzinske družbe Studia Arkadena.
Celotna ekipa in lastniki prostorov, ki so sodelovali na snemanju, so svojo pomoč pri izvedbi oglasa ponudili za minimalen honorar oziroma brezplačno, navaja Žurnal24.
O oglasu, dolgem eno minuto, so v minulih dneh poročali številni svetovni mediji, na youtubu pa si ga je v enem tednu ogledalo skoraj milijon in pol uporabnikov.
Za snemanje takšnega oglasa so se na Finskem odločili, ker je raziskava pokazala, da zaradi alkohola v tej državi umre 17 odstotkov vseh ljudi v starostni skupini 15 do 64 let. Prvič doslej je bilo število mrtvih višje od števila umrlih zaradi bolezni.
Zaradi alkoholizma umre 10,5 odstotka odraslih Fink; to je podoben odstotek, kot je odstotek umrlih zaradi raka na prsih.