Škode za več sto tisoč evrov
Klobasa prav tako ni želel razkriti, koliko avtoprevoznikov se bo blokadi pridružilo. Če dogovora ne bo, bodo avtoprevozniki blokade izvajali vse petke do začetka septembra. Na vprašanje, kakšna je škoda za slovenske avtoprevoznike zaradi uvedbe omejitev tovornega prometa čez karavanški predor, je Klobasa ocenil, da gre v stotisoče evrov.
Pisali tudi avstrijski ministrici
Upravni odbor sekcije za promet pri OZS je o blokadi obvestil tudi slovensko in avstrijsko ministrstvo za promet. Avstrijsko ministrico za promet so ob tem v dopisu pozvali, naj zaustavi izvajanje prepovedi voženj za tovorna vozila, dokler ne pride do dvostranskega dogovora med obema državama. Kot poudarjajo v OZS, gre za transportno pot, ki je enako pomembna za slovensko, avstrijsko in za evropsko gospodarstvo. Avstrijsko ministrico so tako pozvali, naj pomaga panogi transporta. Ta se po njihovih besedah v zdajšnjih kriznih časih trudi izpolniti zahteve strank pri prevozu blaga po optimalnih poteh.
Vprašanja reševati po pravni poti
Slovensko ministrstvo za promet je v vmesnem času svoja stališča in pravne podlage že posredovalo ministrstvu za zunanje zadeve, ker gre za vprašanje tolmačenja meddržavne pogodbe. »Vprašanje, o kakšnih ukrepih mora obstajati skupni dogovor, naj se natančno pravno razčisti, vsekakor pa se zaradi večje varnosti in pretočnosti posebno v sezonskih prometnih konicah zavzemamo, da se takšna vprašanja rešujejo po pravni poti,« pravijo na prometnem ministrstvu. »Nikakor ne odobravamo groženj z omejevanjem uporabe javne prometne infrastrukture za doseganje drugih ciljev. Zato pozivamo avtoprevoznike, da v času do razrešitve nastale situacije uporabljajo alternativne poti,« pa so v sredo odgovorili na napovedano stavko avtoprevoznikov.
Na prometnem ministru si bodo prizadevali za čimprejšnji sprejem dolgoročne rešitve za večjo varnost predora Karavanke, ki mora biti do leta 2019 nadgrajen na podlagi evropske direktive.