Vlada za kampanjo o malem delu najela agencijo Futura

Jutri se bo uradno začela kampanja za referendum o malem delu. Enega svojih pomembnejših reformnih zakonov bo branila vlada, proti pa bodo agitirali Študentska organizacija Slovenije, Gibanje za dostojno delo in socialno družbo ter Zveza svobodnih sindikatov (ZSSS).

Objavljeno
10. marec 2011 09.40
T. S., notranja politika
T. S., notranja politika
Ljubljana - V kampanjo se bodo prijavile tudi vse parlamentarne stranke, saj bodo le tako lahko sodelovale na televizijskih soočenjih. Vladne stranke bodo zakon podpirale, opozicijske pa mu bodo nasprotovale. Prvi podatki kažejo, da bodo pobudniki referenduma v kampanjo skupaj vložili več denarja kot vlada, ki namerava porabiti 100.000 evrov. Predsedniki koalicijskih strank so včeraj potrdili načrt kampanje, ki ga je pripravil urad za informiranje in ki predvideva - poleg sodelovanja na soočenjih, okroglih mizah, v socialnih omrežjih - tudi oglaševanje.

Kampanja vlade bo »osredotočena na oglaševanje na televiziji in na svetovnem spletu ter na aktivnosti v socialnih omrežjih«. Zato so že izbrali agencijo, ki bo pripravila zasnovo kampanje, izdelala geslo, znak in scenarije za oglase in pripravila načrt zakupa medijskega prostora. »Te storitve bo za vlado opravila agencija Futura,« so nam včeraj povedali na vladnem uradu. Agencije niso izbirali z javnim razpisom, saj znesek, ki ga bodo porabili, ne presega 20.000 evrov. Oglase bo izdelala posebna produkcijska agencija, ki pa še ni določena.