Ljubljana - Na Davčni upravi RS (DURS) so z današnjim dnem vzpostavili inteligenten informacijski sistem za odgovarjanje na pogosta vprašanja davčnih zavezancev. Sprva bo sistem odgovarjal na vprašanja s področja dohodnine, pozneje pa ga bodo priredili tudi za odgovarjanje na vprašanja o drugih davkih. Sistem, poimenovan Vida, ima svojo osebnost in animacijo oz. grafiko, vprašanja pa mu bo mogoče zastaviti prek spleta, SMS sporočil in elektronske pošte, od 1. aprila pa tudi prek telefona.
"Sem Vida, vaša virtualna davčna asistentka. Lahko vam odgovorim na najpogostejša vprašanja v zvezi z dohodninsko napovedjo za leto 2006. En klik na sliko in vprašanje lahko zastavite," vabi zavezance k postavljanju vprašanj plavolaska Vida, ki je dostopna prek spletnih strani Dursa.
Vida odgovarja na najbolj pogosta zavezancev s pomočjo vnaprej programiranih odgovorov, in sicer 24 ur na dan. V nekaj tednih pa bo davčna uprava dobila še nov znak in zastavo.
Vzpostavitev sistema, ki je po podatkih DURS vreden 155,3 milijona tolarjev, so zaupali švedski družbi Artificial Solutions Scandinavia, ki so jo lani poleti izbrali na podlagi javnega razpisa.