Ljubljana - Ravnanje z izrabljenimi motornimi vozili je od danes dalje v rokah koncesionarjev, ki jih je vlada februarja izbrala na podlagi javnega razpisa. To so Karbon čiste tehnologije iz Velenja, Dinos iz Ljubljane in Avtotransporti Kastelec iz Grosuplja, ki bo javno službo začasno opravljal tudi na četrtem koncesijskem območju, kjer vlada koncesionarja ni izbrala, so sporočili iz ministrstva za okolje in prostor. Koncesije veljajo pet let.
Na prvem koncesijskem območju bo službo opravljalo podjetje Karbon čiste tehnologije, skupaj s partnerjema Dinos in HTZ I.P. iz Velenja. Območje obsega upravne enote Celje, Domžale, Žalec, Šmarje pri Jelšah, Velenje, Kamnik, Krško, Brežice, Slovenske Konjice, Šentjur pri Celju, Ravne na Koroškem, Sevnica, Laško, Slovenj Gradec, Mozirje, Ruše, Radlje ob Dravi, Hrastnik in Dravograd.
Na drugem koncesijskem območju, ki obsega upravne enote Ljubljana, Kranj, Škofja Loka, Radovljica, Jesenice, Litija, Zagorje ob Savi, bo javno službo opravljalo podjetje Avtotransporti Kastelec.
Slednje bo za ravnanje z izrabljenimi motornimi vozili začasno do izbire koncesionarja oz. najdlje za eno leto zadolženo tudi za tretje koncesijsko območje, ki obsega upravne enote Nova Gorica, Koper, Ajdovščina, Grosuplje, Sežana, Postojna, Vrhnika, Tolmin, Trebnje, Črnomelj, Idrija, Piran, Ilirska Bistrica, Cerknica, Kočevje, Izola, Ribnica, Novo mesto, Logatec in Metlika.
Vlada je strokovni komisiji za izbor koncesionarjev že naložila, da na tem območju ponovi postopek izbiranja koncesionarja z javnim razpisom.
Na četrtem koncesijskem območju, ki obsega upravne enote Maribor, Ptuj, Murska Sobota, Slovenska Bistrica, Lendava, Gornja Radgona, Lenart, Ljutomer, Pesnica in Ormož, pa podjetje Dinos, skupaj s partnerjem Letnik - Saubermacher iz Lenarta.
Cena za izvajanje storitev javne službe znaša nič evrov na kilogram izrabljenega motornega vozila.