Zares gre radikalno v levo

Šest filmčkov, šest javno najbolj razvpitih afer, kot jih vidijo v Zaresu.

Objavljeno
17. november 2011 14.22
Posodobljeno
17. november 2011 14.22
K. K.
K. K.

LJUBLJANA – Potem ko je pred dnevi svoj filmček na omrežju twitter objavila šefica LDS Katarina Kresal, smo danes na youtubu odkrili tudi spletno kampanjo stranke Zares.

Šest filmčkov

Za zdaj je objavljenih šest filmčkov. Nosijo naslove Tajkun (objavljamo ga spodaj), Cerkev, Patria, Premog, Domoljubje in Strpnost, v njih pa se Zares postavlja radikalno v levo.

Posnemovalci Appla

»Zares je za spletno viralno kampanjo ubral slog nekdanjih Applovih oglasov, kjer se na šaljiv, karikaturističen način, poln stereotipov, soočita negativec in pozitivec,« ocenjuje kampanjo namestnik odgovorne urednice portala slovenskenovice.si Robert Schmitzer.

»Pozitivec vedno zmaga, seveda v svetu, kjer je vse namenoma poenostavljeno do skrajnosti, odnosi pa omejeni na okolje, v katerem so le »naši in vaši«. Kampanja je namenjena instantni konzumaciji pri gledalcih, ki nimajo ne časa ne interesa za podrobnejšo poglobitev v tematiko, prepričajo pa jih kratka, jasna in zabavna sporočila. Zabavna predvsem zato, ker ob poudarjanju stereotipov vključujejo milejšo obliko negativne kampanje. Applu se je tovrstna taktika obrestovala, vprašanje pa je, ali je recept mogoče enostavno prenesti na specifike slovenskega političnega prostora. O tem lahko presodite v komentarjih ali na naši facebookovi strani.«

 

Zaresov Tajkun: