Zasavsko podeželje, od hrastniških Gor, trboveljskega Kuma, do zagorske Zasavske Svete gore, se bo poslej znalo tržiti. V teh dneh se izteka 68.000 evrov vreden trženjski projekt, ki je od lanskega januarja tekel pod okriljem zasavske razvojne agencije Regionalni center za razvoj (RCR).
Da se na zasavskem podeželju slabo tržijo in da njihova ponudba ni niti dovolj pestra niti zadosti kakovostna, so ugotavljali že pred projektom o trženju, to je pri projektoh Natura in Vse teče v 3 krasne.
Zato so si za prednostno nalogo zastavili ustvarjanje razmer, ki bodo omogočile perspektivo tudi podeželju in dejavnostim, ki tam potekajo. Projekt je bil namenjen kmetijam z obstoječo in potencialno dopolnilno dejavnostjo, podjetnikom, brezposelnim, mladini in ženskam, cilji pa so bili številni: izboljšati ponudbo obstoječih in potencialnih ponudnikov pridelkov, izdelkov in spominkov, narediti ta, lepši, bolj zeleni del sicer tradicionalno industrijsko črnega Zasavja bolj prepoznaven in spodbuditi tudi uporabo ter nastajanje blagovnih znamk, zlasti pa poenotiti trženjski pristop.
Z doseženim so v RCR zadovoljni. Dvajset posameznikov z zasavskega podeželja se bo poslej samo tržilo in odkrivalo veščine podjetniških pristopov, zasavsko podeželje je bogatejše tudi za dvajset vitrin za ponudbo pridelkov, izdelkov in spominkov in za prav toliko stojnic, lahko pa se pohvali tudi z bogatim promocijskim materialom.
In kaj lahko obiskovalcem ponudi zasavsko podeželje?
Ponuja ekološke kmetije, kjer se lahko preizkusijo v kmečkih opravilih in nabavijo domače ekološke izdelke, ponuja razvajanje z bosanskimi planinskimi konji, pokušnjo starih sadnih sort, jagod, domačih testenin in peciva, mesnih izdelkov, pašo z jeleni, sprehod pod orehi, ogled sirarne, objem zdravilnih zelišč in njihovih vonjav, mleko s Kumljanskega, domači čaj ...