Zavod za zaposlovanje z e-svetovanjem

Na Zavodu RS za zaposlovanje načrtujejo nadgradnjo modela nudenja pomoči svojim strankam, ki ga želijo posodobiti zlasti z e-svetovanjem in razvojem kontaktnega centra kot tudi storitev v okviru projekta eZavod.

Objavljeno
01. november 2008 14.45
Tj.L./STA
Tj.L./STA
Ljubljana - Da bi izboljšali kakovost storitev, na Zavodu RS za zaposlovanje načrtujejo nadgradnjo modela nudenja pomoči svojim strankam. Tega želijo posodobiti zlasti z e-svetovanjem in razvojem kontaktnega centra kot tudi storitev v okviru projekta eZavod. Neposreden obisk brezposelnih na zavodu s tem ne bi bil več nujno potreben.

Na ta način bo zavod povečal preglednost svojih informacij ter povečal dostopnost in kakovost svojih storitev, so sporočili iz zavoda. S tem bi se lahko skrajšale tudi čakalne dobe za razgovor pri svetovalcih zaposlitve, slednji pa bi več svetovalnega dela lahko namenili tistim brezposelnim osebam, ki so slabše izobražene in imajo kakšne druge težave pri zaposlovanju.

 

Prav s čakanjem na razgovor ob vnaprej določeni uri so uporabniki storitev zavoda za zaposlovanje najmanj zadovoljni. Letošnja anketa, ki jo je zavod izvedel v začetku oktobra, je sicer dala boljšo oceno storitvam zavoda in kakovosti njihovega izvajanja kot v preteklih dveh letih. Po zadnjih podatkih je bilo septembra na zavodu prijavljenih 59.303 brezposelnih oseb, zaposlilo se jih je 4482.

 

Iz rezultatov anonimne ankete, v kateri je sodelovalo 2705 večinoma brezposelnih oseb, je mogoče razbrati, da anketiranci najbolje ocenjujejo prijazen in spoštljiv odnos zaposlenih na zavodu ter čas in pozornost, ki ga osebje nameni svojim strankam. Nekoliko slabše so ocenjene informacije, ki jih dobijo od zaposlenih na zavodu. Še nekoliko slabše so anketiranci ocenili kakovost storitev, ki jih zavod zagotavlja svojim strankam, najmanj pa so bili zadovoljni s čakanjem na razgovor ob vnaprej določeni uri.