Indonezijsko ministrstvo je odredilo pregled vseh letal istega tipa, kot je bilo tisto, ki je strmoglavilo, vendar pa letal niso prizemljile.
Letalo boeing 737 letalske družbe Lion Air, ki je strmoglavilo, je bilo novo in je prvič poletelo šele pred nekaj meseci. Strmoglavilo je kmalu po vzletu z letališča v Džakarti, nesreče ni preživel nihče.
Medtem reševalci nadaljujejo iskanje trupel in osebnih predmetov žrtev - denarnic, čevljev, nakita itd. Posmrtne ostanke pošiljajo v bolnišnico, kjer jih bodo identificirali s pomočjo DNK.
PREBERITE ŠE:
Za 189 ljudi na krovu letala najbrž ni več upanja
Za 189 ljudi na krovu letala najbrž ni več upanja
Ena od osrednjih nalog je sicer iskanje trupla letala in črnih skrinjic, pri čemer si pomagajo z vojaškimi ladjami. Upajo, da bodo s pomočjo črnih skrinjic lažje pojasnili vzrok za nesrečo, ki za zdaj ostaja neznan.
Letalo je pilotiral indijski pilot, ki je imel za seboj več tisoč ur letenja, v njegovi kartoteki pa ni zabeleženih incidentov.
Ponesrečeno letalo je imelo tehnične težave že na prejšnjem letu, ki pa so jih po trditvah pristojnih odpravili že pred poletom. Po poročanju medijev naj bi letalo sporočalo nezanesljive podatke o višini in hitrosti letenja.
Letalo je v ponedeljek po 13 minutah leta izginilo z radarjev in strmoglavilo v morje. Na letalu, ki je bilo namenjeno Pangkal Pinang na otočju Bangka-Belitung, je bilo šest članov posadke. Med potniki so bili tudi dojenček in dva otroka. Reševalci so razbitine in predmete z letala našli v morju pri Karawangu v pokrajini Zahodna Java, okoli 70 kilometrov zahodno od Džakarte.
V floti letalskega prevoznika Lion Air je enajst letal boeing 737, vendar doslej niso poročali o podobnih tehničnih težavah.
Lion Air je sicer največji indonezijski nizkocenovni letalski prevoznik. Leta 2013 je njegovo letalo boeing 737 s sto ljudmi na krovu ob pristanku na Baliju padlo v morje, pri čemer pa ni bilo žrtev.
Evropska unija je junija indonezijske letalske družbe umaknila s seznama prevoznikov, ki ne izpolnjujejo mednarodnih varnostnih standardov. Na seznamu so bile od leta 2007 po vrsti smrtonosnih nesreč, nekatere pa so umaknili že leta 2009.