Predsednik odbora za varnost Soerjanto Tjahjono je za lokalne medije pojasnil, da jim je podatke o poškodbi uspelo pridobiti s pomočjo zapisovalnika podatkov o letu. Združene države Amerike in Boeing so prav tako že prosili za pomoč pri nadaljnjem sprejemanju ukrepov, da bi se izognili morebitnim nesrečam na sorodnih vrstah letal po svetu.
Preiskovalcem sicer še ni uspelo ugotoviti, ali so okvare na merilnikih hitrosti posledica mehanske okvare ali napake pri vzdrževanju. »Ne vemo še, kje točno je problem, saj ne moremo z gotovostjo trditi, kakšna popravila so bila narejena na letalu,« je za medije pojasnil podpredsednik odbora KNKT Nurcahyo Utomo. »Poskušamo ugotoviti, kakšna je bila škoda ter kako so jo pred poletom popravili,« je še dodal.
Pristojnim prav tako še ni uspelo rešiti iz morskih globin zapisovalnika zvoka iz pilotske kabine. Na podlagi prvih ugotovitev preiskovalci sklepajo, da je motor letala deloval z izjemno visoko hitrostjo. Kljub temu da niso zasledili zračne eksplozije, je menda letalo v vodo priletelo z izjemno silo. »Ko je letalo priletelo v morje, se je sprostila ogromna količina energije,« je pojasnil Tjahjono.
Čeprav so v tednu dni zbrali že 138 vreč s posmrtnimi ostanki, jim je doslej uspelo identificirali le 14 žrtev.
Letalska družba Lion Air je po nesreči na zahtevo indonezijskega ministra za promet odpustila tehničnega direktorja ter zahtevala pregled in oceno varnostnih sistemov vseh nizkocenovnih letalskih prevoznikov v državi. Med drugim so menda tako odkrili manjše napake na še dveh boeingih.
Evropska unija je sicer junija indonezijske letalske družbe umaknila s seznama prevoznikov, ki ne izpolnjujejo mednarodnih varnostnih standardov. Na seznamu so bile od leta 2007 po vrsti smrtonosnih nesreč, nekatere pa so umaknili že leta 2009.