Novi most bodo gradila tri velika italijanska gradbena imena, in sicer gradbeno podjetje Salini Impregilo, tržaški izdelovalec ladij Fincantieri in železniško podjetje Italfer. Projekt bo nadzoroval v Genovi rojeni ugledni arhitekt Renzo Piano, ki je med drugim načrtoval tudi muzej sodobne umetnosti Centre Georges Pompidou v Parizu, londonski nebotičnik The Shard in berlinski Potsdamski trg. Po poročanju italijanskega časnika La Repubblica se je na natečaju potegovalo tudi podjetje Cimolai iz Pordenona, ki sodeluje s španskim arhitektom Santiagom Calatravo.
Pianov načrt mostu spominja na ladijski trup, most pa bo osvetljen s 43 svetilkami, eno za vsako žrtev nesreče. Nov viadukt bo narejen iz enodelne jeklene konstrukcije, ki bo dolga približno 1,1 kilometra. Most bo imel 19 betonskih nosilnih stebrov, ker so občinske pristojne službe na razpisu zahtevale, da opustijo uporabo kablov za prenašanje teže voziščne konstrukcije. Prav tovrstni kabli so se na prejšnjem mostu med nesrečo pretrgali.
Natančen razlog za zrušenje avtocestnega viadukta v pristaniškem predmestju Genove med močnim deževjem 14. avgusta še ni znan. Preiskovalci domnevajo, da se je most, ki je bil star 51 let, verjetno porušil zaradi načete jeklenice. V nesreči je umrlo 43 ljudi. Viadukt je prečkal gosto naseljeno območje in je predstavljal eno glavnih prometnih vpadnic za velik del severne Italije, ligurske obale in južne Francije.