Po svetu odmevajo kritike in poziv h bojkotu izdelkov italijanskega proizvajalca Barilla.
V intervjuju za italijanski radio Studio 24, je Guido Barilla, lastnik blagovne znamke testenin, povedal, da v oglasih za svoje izdelke ne bi upodobil istospolne družine, ker daje prednost »tradicionalni družini«.
Njegova izjava je sprožila buren odziv na družabnih omrežjih Facebook in Twitter (#boicottabarrila), kjer so številni posamezniki in znane osebe izjavili, da od zdaj naprej izdelkov Barilla ne bodo več kupovali. Bojkot Barille odmeva tako v Evropi, ZDA in Kanadi.
Gudio Barilla je sicer povedal, da podpira poroke homosekusalnih parov, ki v Italiji še niso legarizirane, ne pa tudi njihove posvojitve otrok.
Po omenjenem ogorčenem odzivu gejevskih aktivistov je v javnosti podal opravičilo, da ni mislil z izjavo nikogar prizadeti, ampak le poudariti pomembno vlogo ženske v družini.
Tudi njegovo opravičilo je bilo deležno številnih kritik javnosti, da je povsem nezadostno in da sta v istospolnih družinah lezbijk kar dve ženski in ne le ena.