»Poslovanje Massola z vlado in ministrstvi je bilo vredno več kot 54 milijonov kun (7,2 milijona evrov). Fimi-media ni niti blizu močnemu Massolu,« navaja novičarski portal index.hr. Dodaja, da so od hrvaške vlade dobili vse pogodbe, ki sta jih prejšnji vladi podpisali z oglaševalskimi agencijami od prihoda Iva Sanaderja na premierski položaj leta 2004 do decembra lani, ki je sabor potrdil novo levosredinsko vlado. Portal poudarja, da je med ministrstvi največ denarja za oglaševanje porabilo notranje ministrstvo, in sicer 57 milijonov kun (7,6 milijona evrov), večinoma za kampanjo projekta nacionalnega programa varnosti v cestnem prometu.
»Ob tem pa niso posredovale oglaševalske agencije, temveč so denar nakazali neposredno nacionalnim televizijam ter podjetjema Hrvaški avto klub (Hak) in Hrvaške avtoceste (Hac). Massol ni imel neposrednih poslov z notranjim ministrstvom,« po poročanju STA pojasnjuje portal.
Je pa bil Massol edino podjetje, ki je ekskluzivno poslovalo s hrvaško vlado, kljub vladnemu uradu za odnose z javnostmi, še navaja index.hr.
Vladin urad za odnose z javnostmi je med mandatom in pol nekdanjega premiera Iva Sanaderja za oglaševalske storitve plačal 18,5 milijona kun (2,5 milijona evrov), največji delež oz. 13,5 milijona (1,8 milijona evrov) pa je končal na računu Mačkovega podjetja.
Tudi ministrstvi za gospodarstvo in obrambo sta največ denarja za oglaševalske storitve oz. dobrih 30 milijonov kun (štiri milijone evrov) plačali Massolu. Z ministrstvom za gospodarstvo je poslovalo tudi podjetje Max Sollers, ki ga prav tako povezujejo z Mačkom.
Sanader in Maček sta skupaj na obtožni klopi v enem izmed največjih primerov korupcije na Hrvaškem, Fimi-media. Sojenje bodo nadaljevali septembra.Vlada premiera Zorana Milanovića je julija letos državnim institucijam prepovedala sklepanje pogodb z zasebnimi oglaševalskimi agencijami, saj imajo svoje službe za odnose z javnostmi.
Izjeme so veliki vladni projekti, kot tudi strokovnjaki za komuniciranje z javnostmi, ki želijo brezplačno delati za hrvaško vlado. Med njimi je Milanovićeva svetovalka Zinka Bardić, ki je sicer izvršna direktorica oglaševalske agencije Madison.