Zgodba o uspehu: jezni ptiči

Igrico si je preneslo že 500 milijonov uporabnikov.

Objavljeno
02. november 2011 13.52
Posodobljeno
02. november 2011 14.06
A. L.
A. L.

Mobilna igrica z imenom Jezni ptiči (izvirni naslov je Angry Birds) je bila prenesena že 500-milijonkrat, so sporočili iz podjetja Rovio, ki je pred dvema letoma ustvarilo omenjeno mobilno igro. »To je večkrat, kot se je zgodilo kadar koli prej,« je povedal vodja marketinga Peter Vesterbacka. Ker je na svetu sedem milijard ljudi, to statistično pomeni, da si je igrico prenesel vsak štirinajsti Zemljan.

V primerjavi z drugimi mobilnimi igricami so jezni ptiči na vrhu lestvice najbolj popularnih igric vse od 11. decembra 2009. Takrat so igrico ekskluzivno ponudili uporabnikom Applovih mobilnikov.

Ciljajo na milijardo prenosov

Vesterbacka je še povedal, da si bodo prizadevali, da bi dosegli milijardo prenosov. Seveda pa v podjetju izkoriščajo priljubljenost jeznih ptičev tudi na drugih področjih. Prodajajo igrače in razne otroške izdelke, jezni ptiči pa prihajajo tudi na velika platna.