Ljubljana – Neposredna televizijska soočenja bodo, sodeč po odzivih tako političnih analitikov kot javnosti, letos odločilno vplivala na odločanje volivcev. To potrjuje tudi visoka gledanost četrtkovih predvolilnih oddaj na javni in komercialni televiziji.
Poglede Slovenije na RTV Slovenija si je po njihovih podatkih ogledalo 194.100 gledalcev, starih nad 10 let. Soočenje kandidatov je torej spremljalo 23 odstotkov vseh gledalcev v Sloveniji, ki so imeli v času oddaje vklopljen televizijski sprejemnik.
Volilno soočenje na POP TV pa je spremljalo 33 odstotkov vseh televizijskih gledalcev, starih od 18 do 49, so sporočili z največje komercialne televizije.
Zanimivo pa je, da je resničnostna oddaja Kmetija išče lastnika, ki je v četrtek na POP TV potekala med soočenjem kandidatov na nacionalni televiziji in pred tistim na komercialni, imela kar 40-odstotni delež gledanosti v starostni skupini od 18 do 49 let.