Nabiranje glasov s plakati se je začelo

Vas bodo nasmejani obrazi in obljube prepričali?

Objavljeno
17. november 2011 12.46
Posodobljeno
17. november 2011 14.05
P. J.
P. J.
LJUBLJANA – Nezadržno se bliža 4. december – dan predčasnih volitev, stranke pa pravijo, da bodo letos za kampanje zapravile manj kot na prejšnjih volitvah. Očitno kriza vpliva tudi nanje, večina pa celo še vedno odplačuje dolgove s prejšnjih parlamentarnih in lokalnih volitev.

Plakati strank so že zasedli večino razpoložljivih reklamnih prostorov, večina pa je za plakatiranje izbrala prav današnji in včerajšnji dan. S plakatov se nam bodo politični kandidati smehljali do volitev, potem pa jih bodo najverjetneje zamenjali drugi oglasi.

Kaj pa cene?

Kakšna je cena takšne promocije, smo povprašali pri podjetju Europlakat, kjer so zapisali: »Cen zakupa oglasnega prostora v preteklih letih nismo spreminjali, tako da so cene enake kot že ob prejšnjih državnozborskih volitvah. Vsem strankam tržimo oglasni prostor po komercialnih pogojih in pri tem ni razlik, ali je zakupnik podjetje, politična stranka ali pa kakšna druga organizacija oziroma posameznik.«

Kot so še zapisali, med političnimi strankami ni bistvenih odstopanj glede obsega kampanj. Primerljive pa so z drugimi nacionalnimi komercialnimi akcijami. Andreja Turnšek z oddelka prodaje nam je razložila, da je za najem enega reklamnega panoja treba odšteti 196 evrov – to je znesek brez davka, brez tiska in lepljenja.