Začel se je čas plakatov in prepričevanja

Lista, ki bo imela kandidate v vseh 88 volilnih okrajih, bo lahko za financiranje kampanje porabila dobrih 680 tisoč evrov.

Objavljeno
04. november 2011 07.16
Posodobljeno
04. november 2011 07.16
K. K. / STA
K. K. / STA

LJUBLJANA – Ob polnoči se je uradno začenja volilna kampanja pred predčasnimi državnozborskimi volitvami, ki bodo 4. decembra. Končala se bo 2. decembra opolnoči, ko bo nastopil volilni molk. Organizator kampanje mora vsa finančna sredstva, ki jih sam nameni ali dobi v ta namen, zbrati na posebnem računu. Tega je po do zdaj zbranih podatkih odprlo 24 strank oziroma list.

Propaganda

Za volilno kampanjo štejejo vse politične oglaševalske vsebine in druge oblike politične propagande, katerih namen je vplivati na odločanje volivk in volivcev. To so zlasti propaganda v medijih, elektronskih publikacijah in z uporabo telekomunikacijskih storitev, plakatiranje ter javni shodi.

Višina sredstev, ki jih smejo organizatorji porabiti za volilno kampanjo, je omejena in ne sme preseči 0,40 evra na posameznega volilnega upravičenca v volilnem okraju, v katerem je vložena lista kandidatov. Lista, ki bo imela kandidate v vseh 88 volilnih okrajih, bo lahko za financiranje kampanje porabila dobrih 680 tisoč evrov.

Zadolžene in skromne

Organizatorji kampanje, katerih kandidati bodo izvoljeni v parlament, pa bodo upravičeni do delnega povračila stroškov kampanje glede na število dobljenih glasov.

Zadolženost nekaterih parlamentarnih strank zaradi preteklih referendumov in volitev napoveduje skromnejšo kampanjo pred predčasnimi državnozborskimi volitvami. Pri kandidatih so tako vse bolj popularna družabna omrežja, ki pa imajo po mnenju strokovnjakov minimalen učinek na pridobivanje glasov volivcev oziroma stranke vanje polagajo preveč upov.