Joe Rogan bo kmalu le še na spotifyu

Vsebine Joa Rogana, enega najpopularnejših komikov in gostitetljev pogovornih oddaj, bodo od jeseni dostopne le še na spotifyu.

Objavljeno
20. maj 2020 08.35
Posodobljeno
20. maj 2020 12.25
Joe Rogan je svojo priljubljenost gradil kot komentator tekmovanj v borilnih veščinah. FOTO: Ronald Martinez/AFP
M. B.
M. B.
Komik in gostitelj najpopularnejših pogovornih oddaj oziroma poddaj (podcastov) Joe Rogan bo svojo poddajo The Joe Rogan Experience še letos začel predvajati izključno na medijski platformi Spotify, ki velja za največjega ponudnika pretočnih glasbenih vsebin na svetu. Od začetka septembra bo oddaja dosegljiva tudi na spotifyu, kmalu zatem pa ji bo mogoče prisluhniti le še izključno tam. Oddaja bo brezplačna, a dostop do nje bodo imeli le registrirani uporabniki te platforme, poroča portal The Verge.

Poddaja
Podcast ali poslovenjeno poddaja je periodična digitalna vsebina v avdio- ali videoobliki, ki jo je mogoče s spleta prenašati na računalnik ali prenosno napravo.
Poimenovanje za novo obliko prenašanja medijskih vsebin s spleta je leta 2004, v članku o avdioblogih in spletnih radiih, objavljenem v Guardianu, skoval Ben Hammersley. Neologizem je hitro postal ime hitro rastoče oblike novega medija, ki danes po priljubljenosti konkurira tradicionalnim oblikam medijev.


Epizode Roganovih poddaj, ki jih je po njegovih besedah v lanskem letu v povprečju s spleta na mesec naložilo 190 milijonov poslušalcev, bodo umaknjene tudi z youtuba, kjer ima Roganov kanal več kot 8,4 milijona naročenih uporabnikov. Dosegljivi bodo le še krajši odseki. 

V Sloveniji ogled ne bo mogoč
Spotify, ki se oglašuje s sloganom »Glasba za vse«, uporabnikom v Sloveniji ni na voljo, kar pomeni, da slovenski ljubitelji do njegovih oddaj ne bodo več mogli dostopati brez uporabe navideznega zasebnega omrežja (VPN), ki omogoča zaobhod geografskih omejitev. 


Prestop najpopularnejšega izvajalca podcastov od youtuba izključno na spotify je velika pridobitev za podjetje, ki je poddaje vzelo za jedro svojega delovanja, hkrati pa pomeni pričetek resnega konkuriranja Spotifya Youtubu.

Spotify velja za največjega ponudnika pretočnih glasbenih vsebin na svetu. Plačljivo različico podjetja, ki je bilo leta 2006 ustanovljeno na Švedskem, uporablja več kot sto milijonov uporabnikov, skupaj s tistimi, ki imajo le brezplačno različico, pa ima kar 230 milijonov uporabnikov po vsem svetu.