V prihodnjih nekaj dneh bodo še odgovarjali na vprašanja in sporočila, ki jih dobijo prek družbenih omrežij, nato se bo komunikacija selila na klepet na njihovi spletni strani, elektronsko pošto ali telefon. »To ni konec, to je začetek nečesa novega,« so zapisali.
Za slovenski trg se za zdaj še nič ne spreminja. Pri nas bodo s kupci še vedno komunicirali prek instagrama in facebooka.
Glede na trenutne trende in oglaševalske prijeme je poteza britanskega Lusha zagotovo ena od bolj drznih odločitev. Kupci so dandanes navajeni, da je podjetje precej prisotno na družbenih omrežjih in da ima ekipo, ki je tudi prek teh kanalov odzivna na morebitna vprašanja. In težko je pričakovati, da bo podjetje, ki svojih izdelkov sploh ne oglašuje prek klasičnih poti, popolnoma izginilo z družbenih omrežij. Na koncu sporočila so namreč zapisali, da »se vidimo na #LushCommunity«. Zelo verjetno je torej, da bodo prek kupcev, še raje pa prek blogerjev in vplivnežev s pomočjo omenjenega ključnika vzdrževali svojo prisotnost tudi v svetu družbenih omrežij.