Lush se je naveličal algoritmov

Znano kozmetično podjetje Lush se je odločilo, da vsaj v Veliki Britaniji kupcev ne bo več nagovarjalo prek družbenih omrežij. Za Slovenijo takih navodil (še) ni.

Objavljeno
09. april 2019 11.20
Posodobljeno
09. april 2019 11.52
V podjetju Lush so se odločili, da na britanskem trgu s kupci ne bodo več komuniciral prek družbenih omrežij. FOTO: Neil Hall/Reuters
»Zaradi družbenih omrežij se vse težje neposredno pogovarjamo,« menijo pri znanem kozmetičnem podjetju Lush, kjer so se odločili za spremembe. Naveličani so boja z algoritmi in nočejo plačevati za to, da bi se njihove objave pojavljale na časovnicah uporabnikov določenega družbenega omrežja. »Tako smo se odločili, da je čas, da se poslovimo od nekaterih kanalov na družbenih omrežjih ter namesto tega odpremo pogovor med vami in nami,« so zapisali v objavi, ki so jo delili prek – družbenih omrežij.

V prihodnjih nekaj dneh bodo še odgovarjali na vprašanja in sporočila, ki jih dobijo prek družbenih omrežij, nato se bo komunikacija selila na klepet na njihovi spletni strani, elektronsko pošto ali telefon. »To ni konec, to je začetek nečesa novega,« so zapisali.

Za slovenski trg se za zdaj še nič ne spreminja. Pri nas bodo s kupci še vedno komunicirali prek instagrama in facebooka.

image
Podjetje, ki se ne oglašuje na klasičen način, svoje odločitve glede družbenih omrežij za zdaj še ni prenesel tudi na trge zunaj Velike Britanije. FOTO: Neil Hall/Reuters

  
Glede na trenutne trende in oglaševalske prijeme je poteza britanskega Lusha zagotovo ena od bolj drznih odločitev. Kupci so dandanes navajeni, da je podjetje precej prisotno na družbenih omrežjih in da ima ekipo, ki je tudi prek teh kanalov odzivna na morebitna vprašanja. In težko je pričakovati, da bo podjetje, ki svojih izdelkov sploh ne oglašuje prek klasičnih poti, popolnoma izginilo z družbenih omrežij. Na koncu sporočila so namreč zapisali, da »se vidimo na #LushCommunity«. Zelo verjetno je torej, da bodo prek kupcev, še raje pa prek blogerjev in vplivnežev s pomočjo omenjenega ključnika vzdrževali svojo prisotnost tudi v svetu družbenih omrežij.