Microsoft in Yahoo se znova povezujeta

Ena od možnosti partnerstva naj bi bila, da bi Microsoft oglaševalcem prodajal Yahoojeve iskalne oglase, medtem ko bi Yahoo skrbel za oglase, ki se prikazujejo na Microsoftovih spletnih straneh.

Objavljeno
14. april 2009 12.57
M. R.
M. R.
Ljubljana - Vodilni v Microsoftu in Yahooju naj bi se znova pogovarjali o partnerstvu glede spletnega iskanja in oglaševanja. V minulih tednih naj bi se tako srečala tudi predsednika uprav obeh podjetij, Steve Ballmer in Carol Bartz. Ena od možnosti partnerstva naj bi bila, da bi Microsoft oglaševalcem prodajal Yahoojeve iskalne oglase, medtem ko bi Yahoo skrbel za oglase, ki se prikazujejo na Microsoftovih spletnih straneh. Vpleteni pa zanikajo, da bi šlo za nove pogovore o prevzemu spletnega podjetja Yahoo, ki ga je največji proizvajalec programske opreme kupoval lani, a je takratna uprava Yahooja pod vodstvom Jerryja Yanga, soustanovitelja podjetja, zaradi po njenem mnenju prenizke cene, ponudbo zavrnila. Poznavalci sicer menijo, da sta podjetji že zamudili najbolj ugoden trenutek povezovanja in da morata čimprej iti v skupen boj proti Googlu, ki vse bolj povečuje svoj tržni delež.

Iz torkove izdaje Dela.