Novo orodje za oglaševalce

Nastopila je nova era oglaševanja v tiskanih medijih, saj so pri American magazine Entertainment Weekly izdali video oglas. Mehanizem, ki se uporablja za oglaševanje, deluje podobno kot glasbene voščilnice.

Objavljeno
17. september 2009 21.01
Ka.K.
Ka.K.

Los Angeles - Na majhnem zaslonu, ki je vgrajen med dve kartonski platnici, sta bili prvi predvajani reklami za Pepsi Max in televizijsko hišo CBS. Poleg zaslona so vgrajeni tudi zvočniki, tako da gledalec sliši tudi zvok. Direktor Pepsi-Cole Frank Cooper je navdušeno razlagal, da gre za izjemen napredek nagovarjanja kupcev in osvežitev v oglaševanju.

 

Mehanizem, ki se uporablja za oglaševanje, deluje podobno kot glasbene voščilnice, ki se aktivirajo ob odpiranju strani, na kateri se nahaja oglas. Zaslon je v velikosti mobilnih ekranov in vsebuje tudi napajalne baterije. Vsak čip ima možnost spomina za 40 minut videa. Poznavalci oglasnega prostora pravijo, da takšno oglaševanje ne bo uspelo, saj z vgraditvijo ekrana postane revija preobsežna, prav tako pa je nalaganje dokumenta dolgotrajno. Koliko je vredna takšna reklamna kampanja, Pepsi in CBS ne želita razkriti, a ocene kažejo, da je bil strošek ene revije 13 evrov.