Slovenski start-up Layer zmagal na natečaju Techcruncha

Mlado podjetje je zmagalo v ostri konkurenci, uspeh prinaša 50.000 dolarjev nagrade in predvsem večjo prepoznavnost.

Objavljeno
12. september 2013 12.35
Anže Voh Boštic
Anže Voh Boštic
Podjetje Layer, ki ga je ustanovil Tomaž Štolfa, je včeraj zmagalo na prestižnem natečaju Disrupt spletnega portala Techcrunch. Poleg denarne nagrade je za podjetje pomembna predvsem prepoznavnost, ki jim jo je prinesla zmaga. Ta je namreč nujna za nadaljnjo pridobivanje investitorjev.

Layer je na natečaju zmagal s storitvijo komunikacijske platforme. Platforma se lahko vključi v vsako mobilno aplikacijo, tako da lahko uporabniki prek te aplikacije pošiljajo tekstovna, glasovna in video sporočila.

Za boljšo predstavo: podobno kot na primer storitev Google Mail ali Facebook zdaj vključujeta možnost pogovora med uporabniki, bo s platformo podjetja Layer tak pogovor omogočen vsem uporabnikom katere koli aplikacije, ki bo vsebovala le nekaj vrstic programske kode, ki jo je razvilo podjetje Layer.

Za projektom stoji nekdanja ekipa podjetja Vox.io, ki ga je prav tako vodil Štolfa. Tudi Vox.io se je ukvarjal s komunikacijskimi rešitvami - razvijali so storitev, podobno programu za komunikacijo prek spleta Skype.